El este milionarul cu Ferrari de 285.000 €! Are mega-afaceri cu mobilă, ceas Rolex și…
Șmecher de șmecher! Lorenzo Dimagli, fondatorul unui brand de mobilă de lux, a eclipsat asistența cu o „bijuterie” pe patru roți, care ascunde sub capotă sute de cai putere. CANCAN.RO vă prezintă, în exclusivitate, imagini de senzație cu milionarul care, deși întoarce banii cu lopata, preferă să stea departe de lumina reflectoarelor și să-și trăiască viața în liniște.
Nu toți bogătașii sunt ahtiați după publicitate. Există categorii de afaceriști care preferă discreția, iar Lorenzo Dimagli este unul dintre aceștia. Zilele trecute, CANCAN.RO l-a întâlnit pe boss-ul Divani&Sofa’ în parcul Herăstrău, în zona terenurilor de fotbal. De cum și-a făcut apariția – deși credem că nu și-a dorit acest lucru – afaceristul a atras privirile tuturor.
Lorenzo Dimagli, cu Ferrari-ul Herăstrău
A coborât dintr-un Ferrari 488 GBT, care valorează în jur de 285.000 de euro. Bolidul are 660 CP și este prevăzut cu motor V8 cu două turbine. „Furia roșie” era „țiplă” și a devenit imediat atracția principală pentru cei aflați în zonă. Îmbrăcat elegant, așa cum stă bine unui milionar de teapa sa, Lorenzo Dimagli s-a plimbat pe lângă „bijuterie”, în timp ce-și butona telefonul.
Nu a ajuns în Herăstrău în interes de afaceri, ci pentru a-și lua fiul, care tocmai terminase antrenamentul la fotbal. Ceea ce denotă că este un familist convins, potrivit imaginilor realizate de CANCAN.RO. Ulterior, alături de fiul său, milionarul Lorenzo Dimagli a părăsit zona.
Paradă de branduri de top
De precizat că fondatorul brandului de mobilă de lux nu a impresionat doar cu mașina, ci și cu superbul Rolex GMT Master 2 pe care îl avea la mâna stângă și care valorează 17.000 de euro. Bluza Versace Tresor de la Mer (1.100 de euro), ochelarii Santos de Cartier (900 de euro) și cureaua Versace (500 de euro) sunt celelalte articole cu care Lorenzo Dimagli a „eclipsat” zona.
Cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2021
Cu 13 ani de experiență în design interior, compania italianului este cunoscută la nivel internațional drept un brand exclusivist. Anul acesta, în ianuarie, a deschis un showroom în Otopeni, după o investiție de 3 milioane de euro, după ce, în 2021, a mai inaugurat încă două în Brașov și Constanța.
În 2021, cifra de afaceri a companiei fondată de Lorenzo Dimagli s-a ridicat la peste 7 milioane de euro, în creștere cu două milioane de euro față de anul precedent. În prezent, brandul de mobilier de lux deține șapte magazine la nivel național: trei în București și câte unul în Brașov, Constanța, Timișoara și Cluj.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la pont@cancan.ro, să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.
This browser does not support the video element.