Dupa un an de absenta, revine in competitie cu planuri mari. Tunning de 20.000 de euro pentru bolidul lui Onoriu
Proiectul a durat mai mult decat era estimat initial si din aceasta cauza pilotul de raliu nu a putut participa la campionatul din 2011. Acum, insa, dupa noua luni de munca, masina lui Daniel, un Mitsubishi EVO 6 din 1999, e gata de start si este setata conform celor mai inalte standarde. „Voi concura cu aceeasi masina cu care am castigat titlul de campion. Diferenta este ca am modificat foarte multe la ea: sasiul era foarte stramb, pentru ca in general imi asum riscuri la limita si am suferit cateva accidente in cursa, care au dus la deteriorarea masinii. Am indreptat sasiul, am pozitionat scaunul si bordul intr-o maniera mult mai confortabila si corecta. S-a intervenit si la motor. In ultimul sezon in care am participat am incercat sa fac fata masinilor mult mai avansate, eu avand doar 400 de cai. Acum am aproximativ 600 CP, un cuplu foarte bun si niste setari electronice pe care nimeni in tara nu le poate face”, ne-a declarat incantat pilotul de curse. Modificarile aduse masinii in Ungaria i-au scos lui Daniel din buzunar 20.000 de euro, la care se adauga alti 30.000 de euro investiti in imbunatatiri anterioare. „Asta inseamna evolutie. Este un efort urias, dar si rezultatele pot fi pe masura. Pana in prezent, niciun pilot roman de viteza in coasta nu s-a remarcat in Europa, iar eu vreau sa fac asta. Sper sa construiesc o echipa profesionista pentru Europa si caut sponsori care sa investeasca intr-un astfel de proiect si sa se promoveze prin mine. Pentru performanta nu e nevoie numai de pilot”, ne-a mai declarat Daniel, mandru de versiunea imbunatatita a „copilului sau de suflet”, acum cu 200 de cai mai puternic.