Cu peste 2 milioane de urmăritori pe Instagram și YouTube, Dorian Popa este unul dintre greii mediului online. A știut cum să găsească nișa care să-i aducă foarte mare profit, iar acum se bucură de încasări fabuloase. Deși mulți ar crede că artistul nu spune pas colaborărilor, există câteva situații în care, indiferent de sumă, Dorian nu se implică.
Dorian Popa este foarte apreciat în mediul online și tocmai de aceea, multe brand-uri îl contactează pentru diferite colaborări. Și, vorbim de sume impresionante.
Dar, așa cum spune chiar artistul, nu e suficient doar ca suma din contract să aibă multe zerouri, ci trebuie ca produsul pe care îl recomandă să fie unul de calitate și, mai presus de toate, să creadă în el.
Acesta este motivul pentru care artistul a refuzat un contract de 100.000 de euro. Colaborarea propusă nu a fost deloc pe placul artistului, iar suma propusă nu a reușit să-l facă să-și schimbe părerea.
Artistul a povestit că, la un moment dat, a primit o ofertă foarte generoasă, dar nu a putut să semneze contractul. Un studio de videochat l-a contactat pentru a le face reclamă, dar artistul a zis PAS din start.
„A fost un contract de peste 100.000 de euro să promovez un studio de videochat. Și am zis că n-am cum. În primul rând, e o chestie în care eu nu cred, este o chestie care nu consider că duce la upgrade-ul societății și la a fi mai bun.
Dacă există și este legală, ok. Statul decide ce se întâmplă, nu eu. Dar eu nu am cum să promovez asta. Pentru că eu vreau ca tineretul să creadă în altceva. Să creadă în alte lucruri, în alte valori. Eu nu pot să aduc asta în fața omului.”, a declarat artistul într-un podcast.
Sursă foto: instagram.com