Doliu în lumea presei. Bogdan Dumitrescu, fost redactor șef la ProTV, a murit subit, la doar 53 de ani

Publicat: 24/05/2021 | 22:52
Începand din 1993 Bodgan Dumitrescu fost redactor la Pro Fm și Radio Total ( sursa Adplayers / Shutterstock )

Jurnalistul și publicitarul Bogdan Dumitrescu, fost redactor șef la ProTV, a murit, duminică, 23 mai 2020, la doar 53 de ani, în urma unui infarct.

Pe lângă perioada petrecută în trustul Pro, Bogdan Dumitrescu lucrat 22 de ani în advertising. Datorită calităţilor sale, el a fost director de creaţie la Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide, scrie site-ul Adplayers.ro.

Fiul lui Bogdan Dumitrescu a anunţat că tatăl său va fi înmormântat la Oneşti, oraşul natal.

„Publicitarul Bogdan Dumitrescu a primit aprecieri pentru SMS, volumul sau de debut, atat de la colegi de breasla precum Florin Dumitrescu, Dragos Olteanu sau Razvan Exarhu, dar si de la Mircea Cartarescu, toti prezenti la evenimentul de lansare al cartii de debut care facea inca din 2009 radiografia unei lumi espre care spunea ca «Este o lume rea, dura, fara sentimente, fara suflet.»

Cine a fost Bogdan Dumitrescu

Respectatul jurnalist și reprezentant al advertising-ului din România, s-a născut la 15 aprilie 1968 in Onesti. A absolvit Facultatea de Litere a Universitatii din București, unde a fost preparator (1995-1996) la Catedra de Literatura Comparată.

Înainte de cariera în publicitate a lucrat în media, începand din 1993, când a fost redactor la Pro Fm și Radio Total. A devenit mai apoi șeful Biroului de Presă al Fundației Culturale Române, redactor la TVR Internațional, redactor șef la ProTV, referent de specialitate în Consiliul Național al Audiovizualului.

A publicat cronică de carte în România Literară, cronică de publicitate în Dilema, eseuri, proză în România Literară, Dilema, Dilemateca, Arc, Contemporanul, Contrapunct etc.

Este autorul piesei Viață lui Max Ionescu, difuzată la Radio România Cultural în 2006. Mai mult despre volumul SMS al Lui Bogdan Dumitrescu, care ar trebui să fie lectură obligatorie în culturile organizaționale, în articolul AdPlayers de la lansare în 2009, mai scrie sursa citată mai sus.