Doi români au plătit 3.200 lei pentru o săptămână în Italia, la un hotel 3*. Când au văzut cum arăta camera, au vrut să plece

Publicat: 12/07/2024 | 14:50
sursă foto: Facebook

O turistă a povestit coșmarul prin care a trecut, alături de partenerul ei, în timpul unei excursii în Rimi, Italia. Ceea ce trebuia să fie o ședere de vis s-a dovedit a fi exact contrariul. Cei doi au plătit 3.200 de lei pentru o cameră la un hotel de 3*, însă condițiile pe care le-au avut au fost deplorabile. Cum s-a transformat în coșmar vacanța cuplului din România? 

Doi români au avut parte de o vacanță de coșmar în Italia. Cuplul a decis să petreacă o săptămână în Rimini, acolo unde s-au cazat la un hotel de 3*, însă nici prin cap nu avea să le treacă ce aveau să găsească acolo. După ce au plătit suma de 3.200 de lei pentru 7 nopți de cazare, cei doi au avut parte de un șoc atunci când au intrat în cameră. Femeia povestește că experiența neplăcută a început chiar din primele momente în care au pășit în recepția unității.

Citește și: CÂT AU PLĂTIT DOI ROMÂNI PENTRU O VACANȚĂ ÎN JAPONIA. AU STAT 2 SĂPTĂMÂNI ȘI AU MÂNCAT CÂT AU PUTUT

Doi tineri români au avut parte de o vacanță de coșmar în Italia

”Într-un metru pătrat, o chiuvetă mică și foarte veche, la câțiva centimetri distanță de toaletă împreună, ele constituie zona dușului care poate fi identificată doar printr-o scurgere care iese de sub picioarele noastre”, a spus femeia

Ulterior, cei doi român au cerut schimbarea camerei, însă modificarea nu a fost făcută pe loc și au fost nevoiți să petreacă o noapte în acea cameră. Picătura care a umplut paharul a fost abia în dimineața zilei următoare, atunci când au descoperit o invazie de furnici în lenjeriile de pat. În cele din urmă, românii au fost nevoiți să părăsească definitiv unitatea hotelieră. Dezgustați și cu banii luați, cuplul a făcut plângere la protecția consumatorilor din Italia – Federconsumatori Emilia-Romagna, în speranța că-și vor recupera măcar o parte din suma achitată.

Potrivit directorului instituției, Graziano Urbinati, astfel de cazuri au devenit din ce în ce mai întâlnite în Italia. Numai în Rimini sunt raportate aproximativ 20 de cazuri – pe sezon, însă este posibil ca numărul cazurilor să fie mai mare, deoarece mulți turiști aleg să nu raporteze neregulile și să plece la alt hotel pentru a se bucura de vacanța planificată.

“Din păcate, în fiecare an primim rapoarte de acest tip. Aceste situații nu doar că aduc o publicitate negativă regiunii noastre, dar discreditează și sistemul turistic local, format din mulți operatori serioși. În Rimini, primim aproximativ 20 de rapoarte pe sezon, dar acestea sunt doar vârful icebergului, deoarece mulți turiști aleg să nu raporteze și să fugă de hoteluri pentru a se bucura de restul vacanței”, a declarat Graziano Urbinati, președintele Federconsumatori Emilia Romagna Turism.