O poză în care apare discuția purtată de o șoferiță, care a întâmpinat o problemă cu mașina ei, și reprezentatul unui service auto din Rahova a devenit virală. Nedumerit care este “piesa 710”, după cum i-a spus clienta, specialistul i-a cerut să facă o fotografie și să i-o trimită pe WhatsApp. Bărbatul, dar și toți cei care au văzut imaginea în care era “piesa 710” au râs în hohote.
Postarea haioasă a fost făcută pe un grup de pe Facebook, denumit “Eşti din Rahova dacă…”. În imagine se observă primul mesaj trimis de Amelia, o șoferiță care s-a plâns reprezentantului unui service auto din Sectorul 5 al Capitalei că are o problemă cu o piesă a mașinii, pe care nu știe cum să o remedieze. “Bună ziua. Din mașina mea a căzut o piesă și nu știu cum să o pun la loc. Este vorba despre piesa 710”, a scris femeia pe WhatsApp.
Reacția angajatului service-ului a venit imediat: “Bună ziua. Ați zis piesa 710?”. Șoferița a răspuns categorică: “Da, 710”, iar specialistul i-a spus: “Nu știu ce să vă zic”.
Cum răspunsul reprezentantului service-ului auto din Rahova nu a fost pe placul șoferiței, acesta i-a dat o replică acidă: “Sigur, voi sunteți bărbați, nu știți niciodată nimic”. Bărbatul nu s-a înfuriat, ci a continuat discuția și a rugat-o să-i trimită o fotografie, în speranța că astfel o s-o poată ajuta: “Trimiteți o poză. Încercăm să vă ajutăm cumva”. Odată ce a primit imaginea, angajatul service-ului auto și-a dat seama ce era, de fapt, “piesa 710”.
După cum puteți observa “piesa 710” este capacul de la ulei – este desenat atât simbolul acestuia, dar e scrisă și în limba engleză denumirea: “OIL (n.r.: ulei)”.