Digi RCS-RDS România anunță marea schimbare. Ce se întâmplă cu toți abonații, începând chiar de mâine
Digi RCS-RDS a luat o decizie importantă în ceea ce îi priveşte pe clienţii săi. Reţeaua de telecomunicaţii a anunţat faptul că în data de 30 septembrie ca lansează abonamentele Digi Net Fiberlink de 2.5 Gbps si 10 Gbps. Ce înseamnă acest lucru? Unii dintre abonaţi pot începe procesul de trecere la noile abonamente de internet fix gigabit. Sectorul 1 din Bucuresti este prima zona în care acestea au fost disponibile la preturi extrem de mici.
Digi RCS-RDS a anunţat faptul că din luna decembrie locuitorii din tot Bucurestiul vor putea face trecerea la aceste noi abonamente de internet fix. Pentru clienţii actuali este disponibilă deja această opţiune, iar cei interesaţi pot precomanda upgrade-ul de la abonamentul actual de internet fix la cel de 2.5 Gbps, sau 10 Gbps.
CITEŞTE ŞI: DE NECREZUT! CÂȚI LEI ARE SALARIU O CASIERIȚĂ CARE LUCREAZĂ ÎNTR-UN PUNCT DIGI RCS-RDS ÎN ROMÂNIA
Mai mult decât atât, reţeaua le oferă clienţilor echipamente noi pentru a beneficia de acces la internet fix cu viteze de până la 2.5 Gbps şi 10 Gbps, astfel va fi nevoie de o înlocuire a echipamentelor actuale. În acelaşi timp este important ca oamenii să ştie faptul că vor avea nevoie de routere şi dispozitive suficient de performante pentru a putea beneficia de vitezele acestea mari pe care compania le va pune la dispoziţie.
Digi RCS-RDS va oferi din 2022 posibilitatea ca locuitorii din Brașov, Cluj, Constanta, Craiova, Iasi, Oradea, Timisoara, sa activeze upgrade-ul la aceste abonamente noi, cu viteze foarte mari.
Ce se întâmplă după 10 zile, dacă nu plătești la timp abonamentul Digi RCS-RDS
Zece zile reprezintă perioada de grație. Însă, în condițiile în care nu reușești să îți achiți factura la timp, atunci abonamentul îți este oprit, iar acesta este reactivat, după ce este plătit. În această categorie intră abonamentul de telefon mobil și serviciul de internet. În cazul abonamentului pentru cablu, există posibilitatea să dureze mai mult.
De asemenea, potrivit digi.ro, într-una dintre campaniile de informare față de plata facturii, din 2018, clientul își va asuma pe deplin obligația de plată a unui comision care nu are legătură cu Digi, în condițiile în care clientul decide să nu apeleze la mijloacele de plată care sunt puse la dispoziție de către companie.
Sursă foto: Arhivă Cancan