Digi este liderul pieței de telecomunicații din România, iar pe lângă ofertele avantajoase pe care le are pentru clienții săi aduce din când în când și produse gratuite. De această dată, compania vine în întâmpinarea clienților cu o ofertă de nerefuzat și oferă unul dintre cele mai râvnite servicii gratuit timp de o lună. Despre ce este vorba?
Digi este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. De asemenea, compania este orientată către clienți și aduce adesea pe piață oferte de nerefuzat.
(CITEȘTE ȘI: DIGI RCS-RDS A FĂCUT ANUNȚUL OFICIAL! TOȚI ABONAȚII DIN ROMÂNIA TREBUIE SĂ ȘTIE ACEST LUCRU!)
Digi RCS-RDS vine cu o nouă promoție de nerefuzat pentru clienții săi. De această dată, unul dintre serviciile cele mai râvnite este oferit gratuit, timp de o lună, tuturor românilor. Iar cei care sunt mulțumiți de ce primesc au posibilitatea să continue abonamentul la un preț de doar câțiva lei.
Mai exact, Digi îi invită pe români să testeze gratuit serviciul 4K. Opțiunea este dedicată în principal iubitorilor de sport, dar nu numai. Extraopțiunea 4K înseamnă imagini la superlativ pentru programele tale preferate, de la cele mai intense meciuri până la cele mai interesante documentare.
„Amplifică-ți pasiunea pentru sport cu extraopțiunea 4K. Simte adrenalina fiecărui meci din UEFA Champions League, La Liga și Premier League, totul la calitate UltraHD. Încearcă 1 lună gratuit”, anunță Digi.
Cei interesați pot activa extraopțiunea 4K, pe DIGI.ro sau în magazine. După luna gratuită, clienții care sunt încântați de serviciul oferit pot alege să păstreze această extraopțiune la prețul de doar 5 lei / lună.
Reconfigurare majoră în peisajul telecomunicațiilor: Digi RCS&RDS urmează să se retragă din piață în luna mai a acestui an. Compania a inițiat discuții pentru oficializarea unei noi denumiri.
Una dintre cele mai mari entități din domeniul telecomunicațiilor, prezentă pe piața locală încă din 1994, RCS&RDS, se pregătește să-și modifice numele în Digi România. Perspectiva acestei schimbări urmează să fie dezbătută în primele zile ale lunii mai.
Simplificarea numelui este văzută ca o strategie excelentă pentru promovarea uniformă a companiei în toate piețele sale internaționale. RCS & RDS a devenit un nume în mare parte uitat, în timp ce Digi este deja numele preferat de către abonați. Primele discuții oficiale cu privire la schimbarea numelui sunt programate să aibă loc în luna mai, iar propunerea pentru noul nume este Digi România.