Angelica, o angajată a lanțului de restaurante McDonald’s, a făcut o serie de dezvăluiri legate de lucrurile enervante pe care le-ar face unii dintre clienți. Tânăra lucrează într-unul dintre localurile din Marea Britanie și ia contact zilnic cu extrem de multe persoane.
Carina Angelica este o tânără din Marea Britanie care lucrează într-unul dintre restaurantele McDonald’s. Zilnic ia contact cu sute de clienți, pentru a le prelua comenzile. Pe o platformă de socializare, Angelica a reliefat câteva lucruri enervante pe care le-ar face unii dintre clienții celebrului lanț de fast-food.
Iritată fiind de atitudinile anumitor clienți care calcă pragul restaurantului, Angelica a decis să expună câteva exemple. A integrat acest lucru la categoria „lucruri care îi enervează pe angajații de la McDonald’s”. De pildă, Carina Angelica susține că unii dintre clienți sunt extrem de nehotărâți, atunci când vor să comande la drive-thru.
De multe ori s-a aflat în situația de a vorbi, practic, singură prin microfon, de la capătul celălalt fără să se audă nici măcar un „bună ziua”. Angelica susține că își începe dialogul simplu și la obiect: „Bună ziua, bine ați venit la McDonald’s. Cu ce vă putem servi?”. Realizând că nu i se răspunde, mai spune încă o dată: „Bună ziua!”. Însă se confruntă cu aceeași tăcere din partea cealaltă. Apoi, clientul se „dezmeticește” și îi spune că să „aștepte câteva secunde”, în timp ce se uită prin meniu.
Un alt lucru care a enervat-o la culme pe Angelica a fost faptul că un client comandă, de exemplu, un meniu cu burger, cartofi prăjiți și suc, iar în momentul în care îl plătește și primește mâncarea susține că respectiva comandă este greșită.
După ce angajata de la McDonald’s a expus câteva dintre situațiile pe care le-a întâlnit, și alți foști angajați i-au transmis mesaje, arată The Sun: „Am lucrat acolo timp de 4 ani și înțeleg ce spui”, „Este adevărat, unora le ia foarte mult timp să comande”.
Sursă foto: Pixabay