Lupta dintre Antena 1 și Pro TV se desfășoară ”pe toate fronturile”, iar sezonul de toamnă este un alt factor declanșator al unor ”bătălii” susținute în fața telespectatorilor. Fiecare ”adversar” încearcă să se poziționeze cât mai bine din punct de vedere al audiențelor înregistrate, iar cifrele sunt sugestive.
Antena 1 are parte de un adevărat ”duș rece” la început de toamnă, obținând cifre care nu reflectă speranțele producătorilor.
SEGMENTUL NAȚIONAL. A venit toamna, iar posturile de televiziune au scos „artileria grea”. Kanal D a propus cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, cinci zile pe săptămână, Pro TV a lansat un calup de producți – Profu’, Masterchef, Vocea României, Las Fierbinți, Visuri la cheie – , iar Antena 1, le-a oferit telespectorilor producții precum serialele Sacrificiul și Mangalița, alături de emisiunile Chefi la cuțite, Te cunosc de undeva, plus iUmor.
În astfel de condiții, topul național în luna septembrie plasează Pro TV pe primul loc. fiind singurul post care înregistrează cifre semnificative: are peste 1,3 milioane media în fiecare seară. Locurile doi-trei – Antena 1, Kanal D – se află la distanță, informează paginademedia.ro.
În ceea ce privește audiența după media înregistrată în prime-time (august-septembrie, pe segmentul național), Antena 1 se află abia pe poziția a… patra, fiind întrecută de același Pro Tv, de Kanal D și de România TV.