Meghan Markle nu are succes în afaceri și acest aspect al vieții ei o exasperează pe Ducesa de Sussex. Propriul brand lansat în 2024 pare un eșec total, potrivit InStyle.
Anunțat încă din luna martie, American Riviera Orchard este un brand de lux inspirat din viața pe care ducesa a petrecut-o la Montecito. Compania proaspăt lansată se adresează oamenilor înstăriți care au nevoie de articole de uz casnic, dar și delicii comestibile, precum jeleuri, marmeladă sau gemuri.
În timp ce majoritatea oamenilor au apreciat efortul nevestei prințului Harry, criticii s-au grăbit să condamne marca și produsele sale.
„Meghan a plâns atunci când s-a lansat brandul, iar noua ei dulceață a fost batjocorită pentru că este scumpă și nu are nimic special. S-a ajuns în punctul în care are impresia că este criticată pe nedrept, la fel cum a procedat de altfel și soțul ei, atunci când oamenii nu le apreciază munca. Însă fiecare este liber să creadă ce vrea”, susține expertul regal Tom Quinn.
Citește și: LACRIMI ȘI SUSPINE PENTRU MEGHAN MARKLE. DUREREA A FOST CAUZATĂ DE PRINȚUL WILLIAM
Nu este nici un secret pentru nimeni: ducesa urăște criticile. Atât de mult că le interiorizează și nu mai ascultă opiniile constructive.
„Este deosebit de sensibilă cu privire la orice critică la adresa stilului ei de viață opulent. Din punctul ei de vedere, tot ce face este de admirat, nu criticat”, a subliniat Quinn.
American Riviera Orchard este doar primul dintre marile proiecte pe care Markle vrea să le dezvolte pe viitor. Se pare că lucrurile nu stau, în viața reală, așa cum Meghan Markle își imaginează. Să fie oare acest semnal de alarmă un mod de a o readuce pe fosta ducesă cu picioarele pe pământ?! Vom afla, cel mai probabil, în următoarele luni.