Sezonul concediilor este în plină desfășurare, așa că mulți români își fac bagajele și petrec câteva zile pe litoralul românesc. În timp ce majoritatea oamenilor aleg să meargă în vacanțe peste hotare, fie Bulgaria sau Grecia, sunt persoane care preferă stațiunile de la noi din diverse motive. Este și cazul unui bărbat care și-a rezervat un sejur la un hotel din Saturn. A trecut prin situații neașteptate pe care nu le va uita toată viața.
Un român și-a rezervat vacanța la un hotel cunoscut din stațiunea Saturn, de pe litoralul românesc. A avut totul pus la punct, însă nici prin cap nu-i trecea că va rămâne cu un gust amar atunci când va ajunge la cazare. Turistul a avut parte de multe situații neplăcute, pe care nu le va uita toată viața și cu siguranță nu le va mai repeta. Bărbatul a ținut să povestească, pe un grup de Facebook, întreaga pățanie de care s-a lovit încă din primele ore când a ajuns la malul mării.
“Ajungi la recepție nu te cazează nimeni până la ora 16:00, șezlonguri insuficiente, nu au prosoape pentru șezlonguri, mâncare insuficientă, personal depășit de situație. Într-un restaurant cu 20-30 de mese mănâncă turiștii a 3 hoteluri simultan.
La ora 13:00 s a deschis restaurantul la 13:15 nu mai era mâncare. Lumea stătea la coadă că să apuce ceva de mâncare. Am cerut pește sau fructe de mare și au dat din umeri, au spus că ei nu au așa ceva”, se arată în postarea românului, făcută pe un grup de Facebook.
Românul a rămas dezamăgit și de servirea mesei, unde clienții își puneau mâncarea cu mâna în farfurii. De asemenea, bărbatul susține că mulți și-au cerut banii înapoi, atunci când au văzut serviciile de slabă calitate pentru care dăduseră bani frumoși.
“La fructe a fost cireașa de pe tort, le-au adus cu o cutie și le-au aruncat în acel loc dedicat fructelor. Lipsa cleștilor cu care să îți pui mâncare este o mare problemă, lumea își punea cu mâna mâncarea în farfurii. Oameni veniți din toată țara își cereau banii înapoi”, a continuat să spună turistul.
Chiar și așa, mulți internauți sunt de părere că înainte să-ți faci o vacanță, trebuie să citești și recenziile de pe internet de la foști turiști, care au trecut pragul hotelului unde ai de gând să te cazezi.
“Scuzați-mă, dar la scorul de 6.9 pe Booking nu mă duceam sub nici o formă… îmi pare rău de experiență”/ “Bine că unii se plâng că iau țeapă…după ce că nu citesc recenziile negative” / „Abia când își bat joc de voi vă gândiți să nu mai mergeți pe litoralul românesc, uneori nici atunci. De 14 ani nu mai merg la noi la mare și nici n-am de gând să o fac!” , au scris câțiva internauți, la postarea bărbatului.