Viața este grea în vreme de pandemie. Toate plăcerile pe care le aveau oamenii înainte au dispărut, iar drumul până la frigidere este ce mai mare aventură pe care o poți trăi.
Epidemia de coronavirus care a cuprins majoritatea țărilor a provocat panică generală. Pentru a opri virusul ce face ravagii și se transmite cu o viteză accelerată oamenii trebuie să se autoizoleze în case. Iar atunci când singurele drumuri pe care poți să le faci sunt între dormitor și sufragerie lucrurile devin grele. (CITEȘTE ȘI: UN SENATOR CARDIOLOG A ÎNREGISTRAT PROPUNEREA ÎN PARLAMENT! CERE, OFICIAL, PENSIA DE URMAȘ PENTRU MEDICIII MORȚI DE COVID-19)
Principalul dușman al celor ce se află în izolare este plictiseala. Faptul că oamenii au trebuit să renunțe la plimbările prin parc, la ieșitul la terasă și la întâlnirile cu prietenii a provocat o stare de apatie și letargie. (VEZI ȘI: CUM POȚI SĂ-ȚI FACI O MASCĂ CHIRURGICALĂ ÎN PROPRIA CASĂ ȘI DE CE MATERIALE AI NEVOIE)
Însă, asta nu a durat mult pentru că oamenii sunt destul de inventiv și au găsit repede noi modalități de a se distra. Pin intermediul rețelelor de socializare a luat naștere un nou curent, acela al provocărilor. Internauții păstrează legătura și se amuză prin tot felul de joculețe.
Una dintre provocările devenite virale în ultimul timp este un exercițiu matematic înșelător ce îi solicită și enervează pe cei care încearcă să o rezolve. Problema matematică presupune niște calcule la prima vedere simple, dar ca îi pun în dificultate pe mulți.
Dintr-o sumă totală de 500 de euro sunt scăzute pe rând niște cheltuieli, însă problema intervine atunci când sumele cheltuite și banii rămași pe parcurs nu au același rezultat. Exercițiul poate fi văzut ca o problemă de matematică sau ca una de logică, însă oricum privești, rezultatul este același, câțiva nervi consumați și întrebarea fără răspuns: de unde vin cei 10 EURO în plus?
Această problemă matematică se numește „Dilema contabilului” și are un răspuns simplu: soldul rămas, niciodată, nu se adună, din punct de vedere contabil este irelevant.