De necrezut! Cum a fost pedepsit un client, după ce a rezervat o masă într-un restaurant de fițe, dar nu s-a prezentat
O situație mai puțin obișnuită a avut loc într-un restaurant celebru din Spania. Reprezentanții localului au decis să aplice o sancțiune unui client, după ce a rezervat o masă și nu s-a mai prezentat. Iată mai jos, în articol, cum a fost pedepsit clientul unui restaurant cotat la două stele Michelin, din San Sebastian.
Este lesne de înțeles faptul că o rezervare la restaurantele de lux, precum cele care sunt cotate cu stele Michelin, implică anumite costuri ridicate. În plus, clienții trebuie să aibă o anume prestanță, pentru că reprezentanții restaurantelor pot fi puși în situația de a cere un cod vestimentar.
Pe de altă parte, neonorarea rezervării atrage sancțiuni asupra clientului. Aspect pe care l-a trăit, pe propriul buzunar, o persoană care a rezervat trei locuri într-un local de lux, cotat la două stele Michelin, în San Sebastian, Spania.
Cum a fost pedepsit un client care nu s-a prezentat la rezervarea de la restaurant?
Buzunarul i-a „sughițat” clientului, care nu s-a prezentat la rezervare, deoarece a fost amendat de reprezentanții restaurantului. Întreaga situație a avut loc în vara lui 2021. Tot în același an, restaurantul a fost cotat la două stele Michelin, iar suma nu a fost deloc de neglijat pentru cel care a ignorat rezervarea proprie.
Clientul a făcut, în prealabil, o rezervare pentru trei persoane la restaurantul situat pe Paseo de la Concha. Deși rezervarea a fost întocmită, cei trei nu s-au prezentat la local. Conform politicii de anulare a rezervării, de pe cardul persoanei care a făcut rezervarea se retrage o anumită sumă de bani. În momentul în care procedura online de retragere a banilor a fost efectuată de reprezentanții restaurantului, clientul respectiv a acceptat-o.
La o zi distanță, bucătarul restaurantului cotat la două stele Michelin a discutat cu persoana care făcuse rezervarea. Clientul a încercat, din nou, să rezerve o masă, motivând că a fost nevoit să-și amâne prezența cu 24 de ore atât la restaurant, cât și la hotel. Clientul era cazat la Hotel Villa Favorita, dar a anunțat angajații că nu ajunge în ziua respectivă. Din păcate, nu a mai anunțat și restaurantul că nu-și onorează rezervarea, spunând că ar fi fost „de la sine înțeles”, arată ziarulromanesc.es.
Amendă „babană” pentru client
Restaurantul l-a sancționat pe client cu o amendă de 510 euro, adică câte 170 de euro pentru fiecare ocupant al scaunului la masă.
Având în vedere această situație, clientul a anunțat reprezentanții restaurantului că are de gând să îi acționeze în judecată. Ceea ce a și făcut. Dosarul a fost judecat abia în decembrie 2022, iar în martie, anul acesta, a primit și verdictul. Instanța i-a respins cererea clientului, „în totalitate”. Cu alte cuvinte, clientul nu are întotdeauna dreptate.
Sursă foto: El Periodico