În urmă cu câteva zile, Stelian din Cluj Napoca a fost „țepuit” de un șofer de la Bolt. Bărbatul s-a trezit cu o sumă mai mare de plată, ca urmare a tarifului dinamic. Imediat după întâmplare, bărbatul l-a „pârât” pe cel care l-a păcălit pe rețelele de socializare.
De curând, Bolt a introdus tariful dinamic, fapt care face, în multe situații, ca prețul inițial cerut pe cursă să se demonstreze a fi mai mare decât în mod normal. Mai mult de atât, ca urmare a posibilității de a modifica suma, mulți șoferi profită și trag „țepe”, așa cum a pățit și Stelian din Cluj Napoca.
„Când șoferul Bolt nu îți închide cursa când te dai jos din mașină crezându-se șmecher. De fapt asta este țară… de oameni care se cred speciali, care cred că totul li se cuvine și care vor să fure de pe unde apucă. Până la urmă țara și politicienii ei sunt de fapt oglinda poporului. Pentru că cei corecți, onești devin excepții, în timp ce combinatorii, șmenarii devin regula. Șoferul Bolt – Florin Alexandru”, a scris Stelian Muscalu într-o postare pe Facebook.
(CITEȘTE ȘI: Ce salariu are un şofer de Uber? Cât câştigă faţă de un angajat Bolt, în 2023)
Potrivit postării lui Stelian, bărbatul a plătit nu mai puțin de 140,60 de lei pentru o cursă ce trebuia să coste cu 53.80 de lei mai puțin, aceea fiind suma cu care a fost „țepuit” de șoferul de Bolt.
După ce l-a pârât, pe Facebook, pe șoferul care l-a „făcut” de mai bine de 50 de lei și alți cetățeni au venit cu comentarii și situații similare:
„Bolt, sunteți de tot râsul cu tariful dinamic, mai bine folosesc taxi. La Cluj funcționează foarte bine, voi sunteți jăpcarii din orașe, nu taximetriștii tatuați!”, a comentat un bărbat.
Răspunsul celor de la Bolt nu putea să lipsească de la secțiunea de comentarii. Compania și-a cerut scuze pentru incident și a anunțat faptul că șoferul va fi sancționat, spunând:
„Bună ziua, (…)! În primul rând, ne pare rău pentru această experiență neplăcută. Comportamentul șoferului nu este unul pe care ni-l dorim de la partenerii noștri și tocmai de aceea luăm măsuri care să descurajeze aceste incidente. Pentru a putea remedia situația față de tine și pentru a putea aplica măsurile necesare în cazul șoferului, te rugăm să raportezi cursa în aplicație, prin funcția de Asistență. Echipa noastră de suport a fost deja înștiințată și așteaptă mesajul tău”, au transmis cei de la Bolt.
(CITEȘTE ȘI: Vrei să fii șofer la Bolt sau Uber, în România? Ce acte trebuie să ai)