De asta a plecat la Pro TV! Florin Călinescu își face propriul post de televiziune
După ce a uimit pe toată lumea, în urmă cu câteva săptămâni, când a anunțat că pleacă de la Pro TV, Florin Călinescu a spulberat misterul. În urmă cu puțin timp a anunțat pe pagina sa Facebook că angajează personal pentru o nouă… televiziune!
”Cine crede că poate avea un drum în televiziune. Orice meserie. Prezentator/ prezentatoare. Producător/ producătoare. Și așa mai departe. Imagine. Sunet. Costume. Decor. Machiaj. Redactor. Regie. Artistică și sau montaj. Voce. Vânzări. Juridic. Hr. Șoferi. Coafeze. Casting. Scenariști. Computere. Grafică. Promo. Reporteri. Și câte altele… Putei să trimitei cv. Materiale filmate și orice altă formă de recomadare pe pagină mea de chat a fb. Va garantez seriozitate. Sinceritate. Facem o tv. ( mai multe) 100% româneasca. Va ofer garanția calității, nu a altor criterii. Obligații. Neamuri. Etc. Plus numărul de telefon. Adaug. La anumite treburi: materiale filmate. Fotografii.”, este mesajul publicat de Florin Călinescu pe rețeaua de socializare.
Florin Călinescu, colaborare de peste 20 de ani cu Pro TV
Florin Călinescu este unul dintre oamenii care au scris primele pagini din istoria postului PRO TV. În 1995, a debutat la PRO TV ca prezentator al emisiunii matinale, apoi a fost la cârma mai multor emisiuni – „Chestiunea Zilei”, „Te uiţi şi câştigi”. În 2015 actorul a revenit la PRO TV ca jurat al emisiunii „Românii au talent”.
”Fiecare parte spune ceea ce consideră că trebuie să spună. Eu am negociat doar acum cinci ani și nu este vorba despre o negociere fianciară niciodată. Banii, pentru mine, din meseria asta au fost o consecință atunci când Adrian Sârbu a venit cu ideea construirii acestei televiziuni. Am zis că e tralala și cu asta basta.
Mi-a zis să vin dimineața la 07:00, că îmi pune un microfon în față și o lumină și mi-a zis să fac ceea ce știu eu cel mai bine, adică să vorbesc. Părea o aventură atunci, cred că ține de orice se face la un moment dat și se poate construi sau se poate altera. Nu mai este valabil sloganul de acum 20 de ani.
Nu mai este nici pe departe ceea ce domnul Sârbu a realizat pentru că lucrurile atunci aveau o emoție, aveau o particularitate, o energie care începea cu creație, în primul rând adresată poporului nostru, generațiilor tinere care azi sunt mature. Noi aveam tot timpul grijă să preluăm generațiile în fiecare an. Azi putem să vorbim despre un canal de filme cu ceva publicitate. Spiritul Pro nu mai există.
Nu am obosit de atâta ProTV pentru că atunci când mă duc la muncă eu nu mă uit la siglă. Este curios pentru mine pentru că pot să-mi închipui doar eu. Era un lucru făcut de la început pentru un telespectator pe care nu îl cunoșteam, dar îl știam și asta a făcut să țină ani de zile. Acum este vorba doar despre puterea unui brand de telecomandă care merge dintr-o inerție. De altfel, fisurile au început să apară pe ici pe colo”, spunea, în urmă cu câteva săptămâni, Florin Călinescu.
Sursa foto: Arhiva Cancan