Dana Rogoz a plecat recent în vacanță alături de familia sa, la Paris. În momentul în care a ajuns în aeroport, actrița și-a dat seama că bagajele au fost lăsate la București, iar de aici a început o întreagă investigație. Vedeta nu înțelege cum compania aeriană a făcut o asemenea greșeală, mai ales că zborul a fost direct.
Dana Rogoz s-a confruntat cu o situație neplăcută în aeroportul din Paris. Vedeta și-a dorit să petreacă sfârșitul anului 2022, alături de familia sa la Disneyland. Deși la început totul părea extrem de frumos, pe parcurs situația s-a transformat într-un adevărat coșmar.
Bagajele familiei sale au rămas în aeroportul din București și nu se știe când vor fi recuperate.
Aceasta nu înțelege cum s-a putut întâmpla una ca asta, mai ales să zborul a fost direct. Se pare însă că nu a fost singura în această situație. Încă o persoană a rămas fără bagaj din cauza erorilor făcute de compania aeriană.
Dana Rogoz a povestit în mediul online faptul că, toți membrii familiei au rămas fără haine și alte produse necesare și speră ca această situație să se rezolve cât mai repede. În același timp, actrița le-a povestit celor care o urmăresc că a încercat să împacheteze toate cele necesare într-un singur bagaj tocmai pentru a nu se confrunta cu o astfel de situație.
„Am ajuns în Paris și bagajul nostru este în București. Cum este posibil așa ceva, mă întreb? Ok, când Când ies ca să înțelegi Dar când nu escală… Am fost doar doi oameni, noi și încă cineva. Suntem doi ghinioniști care au ajuns la destinație fără bagaj. Știți că noi reușim să facem bagaje puține, la modul că avem, un singur bagaj la familie. Drept urmare toate haine copiilor, ale mele și ale lui Radu sunt în acel bagaj”, a povestit Dana Rogoz alături de fiul ei, Vlad.