Cum trebuie să procedezi, dacă te afli în situația în care ți-ai pierdut voucherul alimentar sau ți-ai uitat PIN-ul cardului? Există câțiva pași pe care trebuie să-i urmezi, pentru a putea beneficia, în continuare, de ceea ce oferă programul.
În condițiile în care ți-ai uitat codul PIN al cardului sau ți-ai pierdut voucherul alimentar, există câțiva pași pe care trebuie să îi urmezi, pentru a putea reintra în posesia acestora.
În condițiile în care beneficiarul a pierdut tichetul respectiv sau dorește să blocheze temporar cardul social, atunci trebuie să apeleze la serviciul de Asistență Clienți. MIPE a explicat pașii: ”Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar – cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut”.
În acest sens, în funcție de emitentul cardului, puteți apela la:
– Edenred România SRL: [email protected], Telefon: 021.301.33.11, urmat de tasta 4
– Sodexo: [email protected], Telefon: 021.204.46.46
– Up Romania SRL: [email protected], Telefon: 021.402.82.23
Vezi și MARE ATENȚIE ROMÂNI! ANUNȚ IMPORTANT PENTRU PENSIONARII CARE NU AU FOLOSIT VOUCHERELE SOCIALE
Mai mult decât atât, beneficiarul trebuie să rețină faptul că sumele care sunt disponibile pe cardul blocat nu se vor pierde. Acestea vor putea fi consumate, după ce se emite noul card. Imediat ce beneficiarul constată faptul că și-a pierdut cardul respectiv, trebuie să apeleze unitatea emitentă, pentru ca acesta să fie blocat: ”Blocarea cardului se va face fie din aplicația mobilă a emitentului cardului, fie apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului. Numai apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului va putea fi prevenită utilizarea frauduloasă a acestuia”.
În condițiile în care ți-ai uitat codul PIN al cardului respectiv, poți accesa opțiunea „Reamintire PIN” din aplicația mobilă. În altă circumstanță, beneficiarul poate apela tot la Serviciul Asistență Clienți, în funcție de emitent, arată antena3.ro.
Citește și TICHETE SOCIALE 2022. PÂNĂ CÂND VOR PUTEA BENEFICIA ROMÂNII DE VOUCHERELE DE 250 DE LEI