Cum te poți înscrie la Insula Iubirii 2025. Pașii pe care trebuie să-i parcurgi
Sezonul 8 din Insula Iubirii a înregistrat o audiență impresionantă, mai ales în seara finalei. Printre cei care au urmărit cu interes emisiunea de la Antena 1, mii de fani și-au exprimat dorința de a participa în Thailanda, fie ca și concurenți, fie ca ispite. Castingul pentru Insula Iubirii 2025 a fost deschis de o lună și deja a depășit recordul de înscrieri.
Lacrimile lui Marcel Maluma, dansurile excentrice ale Iustinei sau curajul lui Andrei Rotaru de a trăi o poveste de dragoste cu ispita Diandra, în ciuda celor 10 ani de căsnicie, i-au inspirat pe fanii Insula Iubirii să își dorească propriile aventuri în Thailanda.
Castingul pentru Insula Iubirii 2025 a stabilit un record. În mai puțin de o lună, au aplicat peste 1500 de cupluri și peste 3000 de ispite pe casting.a1.ro pentru cel de-al nouălea sezon al emisiunii.
„După 8 sezoane de Insula Iubirii, ultimile trei produse de echipa actuală de producție, ai zice că nimic nu te mai poate surprinde. Dar se pare că Insula Iubirii nu este doar cel mai dur test al relației, este şi cel mai real test. Si așa s-a creat acest fenomen, prin „familiaritatea’ situaţiilor şi a contextelor cu care cei de acasă sau, mai nou, din terase, se pot identifica, undercover sau nu.
Acest sezon a devenit fenomen național şi cu aportul social media, Insula Iubirii find probabil primul proiect din peisajul media/TV în care oameni obişnuiţi să consume preponderent online s-au îndreptat către tv. Şi pentru asta le mulțumim. Acest proiect este unul din cele mai grele din experiența noastră profesională, toate etapele de casting, pregătire, filmare, montaj, difuzare pentru un întreg sezon durând cel puțin un an de zile. Iar pentru asta le mulțumim tuturor celor implicaţi, nimic nu era posibil fără ei ! Știu ei de ce…acum știți si voi , vâzând rezultatul”, a dezvăluit Emilia Vlad, producător general şi Alex Fotea, producător creativ Insula Iubirii.
Citește și: Anamaria de la Insula Iubirii, prima reacție după ce a fost prinsă în ofsaid cu Claudiu: ”Era normal!”
Cum te poți înscrie la Insula Iubirii 2025
Castingul pentru „Insula Iubirii” 2025 a fost deschis după finala sezonului 8, prezentat de Radu Vâlcan, care a avut loc pe 29 august. Pentru a deveni ispită sau pentru a participa ca un cuplu în sezonul 9, trebuie să te înscrii la casting, parcurgând mai mulți pași.
Pe casting.a1.ro există o secțiune dedicată emisiunii „Insula Iubirii”, unde găsești mesajul: „Ispite irezistibile și cupluri puternice. Intens, real și revelator. Te provoacă și îți arată adevărul. Insula Iubirii este paradisul celui mai dur test al fidelității! Tentație versus relație. Înscrie-te la casting!”.
Pentru a aplica, trebuie să completezi mai multe informații personale: nume, prenume, data nașterii, sex, înălțimea, e-mail, telefon, adresă, starea civilă, ocupație, profiluri de Facebook și Instagram, câteva fotografii, precum și rolul dorit (ispită sau cuplu).
După completarea acestor date, vei răspunde la întrebări precum: „Ai mai participat la alte emisiuni?”, „Descrie-te în 5 cuvinte! Calități și defecte”, „Care sunt hobby-urile tale?”, „Descrie partenerul ideal pentru tine”.
Următorul pas este să încarci un videoclip de prezentare și să trimiți aplicația ta pentru „Insula Iubirii”, așteptând un răspuns din partea echipei emisiunii.
Ce rating a avut emisiunea fenomen de la Antena 1
Potrivit Kantar Media, finala sezonului 8 al emisiunii „Insula Iubirii”, prezentată de Radu Vâlcan, a fost lider în audiențe pe toate categoriile de public. În intervalul 20:28 – 00:31, Antena 1 a obținut 8.5 puncte de rating și 31.1% cotă de piață în rândul publicului comercial cu vârste între 21 și 54 de ani, în timp ce Pro TV a înregistrat 5.5 puncte de rating și 20.3% cotă de piață.
Clasamentul se menține și în rândul publicului urban, unde Antena 1 cu „Insula Iubirii” a ocupat prima poziție cu 6.8 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, urmată de Pro TV cu 5.2 puncte de rating și 16.2% cotă de piață. La nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6.1 puncte de rating și 19.6% cotă de piață, iar Pro TV a obținut 5.7 puncte de rating și 18.5% cotă de piață.
În plus, Antena 1 a dominat întregul interval orar Whole Day, cu 2.8 puncte de audiență și 22.8% cotă de piață pe segmentul comercial, în timp ce Pro TV a ocupat locul doi cu 2.6 puncte de rating și 21.5% cotă de piață. De asemenea, Antena 1 a fost lider și în Prime Time, pe publicul comercial, cu 6.5 puncte de rating și 24.5% cotă de piață. În minutul de aur, înregistrat la 00:16, 45% dintre telespectatori urmăreau finala „Insula Iubirii”.