Cum s-au reprofilat companiile aeriene pentru a face față perioadei de pandemie
Afectate puternic de pandemia de coronavirus, companiile aeriene din întreaga lume încearcă să producă bani în alte moduri.
Companiile aeriene care se confruntă cu cea mai gravă criză din istorie, așa că a fost nevoie de măsuri inedite pe durata pandemiei de coronavirus.
Impactul economic este atât de mare încât până și companiile aeriene care au beneficiat de programe guvernamentale de sprijin şi au redus costurile caută noi surse de venit, scrie Bloomberg, citat de Agerpres.
Compania australiană Qantas Airways Ltd. închiriază unul dintre avioanele sale pentru cei care vor să survoleze Antarctica. Zborurile durează între 12 şi 14 ore şi un loc la clasa business costă 5.850 de dolari.
O compania a vândut bilete către nicăieri
De asemenea, compania a scos la vânzare obiectele care în mod normal sunt făcute cadou pasagerilor de la clasa business, inclusiv 10.000 de seturi de pijamale, care s-au vândut în câteva ore. Oamenii din întreaga lume pot să achiziţioneze, pentru 25 de dolari, pachetele de cadouri oferite pasagerilor de la clasa business, care conţin cremă de mâini, pliculeţe de ceai, biscuiţi cu ciocolată şi alune, printre altele. Un purtător de cuvânt de la compania australiană a spus că în curând şi măsuţele de la clasa business de pe avioanele Boeing 747, care au fost pensionate anticipat din cauza crizei, ar putea fi vândute amatorilor de suveniruri.
Compania japoneză ANA Holdings Inc. a comercializat bilete la o cursă charter către… nicăieri. Aproximativ 300 de pasageri au plătit pentru a putea avea experienţa unui resort din Hawaii la bordul unui Airbus A380, care în mod normal zboară pe ruta Tokyo – Honolulu. Stewardesele au purtat măşti, fuste tradiţionale din Hawaii şi au servit cocktailuri în timpul zborului. Pasagerii, aleşi în urma unei loterii, au beneficiat de un zbor care a decolat de pe aeroportul Narita din Tokyo şi a aterizat după 90 de minute pe acelaşi aeroport.
Foto: pixabay.com