Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu și Florin Dumitrescu sunt, de 12 sezoane, jurați ai emisiunii Chefi la cuțite. Din anul 2016 de când a debutat formatul TV, bucătarii au primit și mai multă expunere publică, datorită aparițiilor de la Antena 1. Astfel, fiecare dintre ei a reușit să-și facă o comunitate de fani, dar Bontea i-a „desființat” și la acest capitol.
Emisiunea culinară la care Mona Segall este producătoare i-a făcut pe români să-și aleagă preferații nu doar din rândul concurenților, ci și de la masa juriului. Cel mai popular și iubit ar putea părea Cătălin Scărlătescu, dar cifrele arată o cu totul altă situație.
Fiecare dintre cei trei bucătari are conturi pe rețelele de socializare. Mai ales pe Instagram, sunt foarte vocali. Chiar dacă sunt promovați direct la emisiunea Chefi la cuțite, fiind văzuți de o țară întreagă, diferența de urmăritori din mediul online este simțitoare. Sorin Bontea are aproape 900k de fani, în vreme ce Scărlătescu și Dumitrescu au puțin peste 500k.
Nu doar la acest capitol excelează Sorin Bontea în fața „rivalilor” săi. În 11 sezoane ajunse la final, a reușit să dea 6 câștigători, Sorin Bontea a dat doar 2, restul fiind din echipa lui Cătălin Scărlătescu. Nu mai punem la socoteală și amuletele, unde tot bucătarul de 53 de ani punctează încă o victorie.
Amintim faptul că Antena 1 a emis un comunicat de presă prin care anunță faptul că este ultimul sezon în care Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătesu mai au legătură cu Chefu la cuțite. Decizia a venit după ce jurații au transmis, cu doar o lună înainte de începerea filmărilor, că sunt mult prea obosiți pentru a-și onora promisiunea față de producători.
„Am fost surprinşi de anunţul de ultim moment al celor trei juraţi, pentru că ne aflam într-un stadiu extrem de avansat al pregătilor pentru filmarea sezonului următor şi pentru că suntem într-o relaţie contractuală cu cei trei. Motivul principal invocat de aceştia a fost starea de oboseală, deşi a existat o pauză de 6 luni între sezoane. Ne pare rău că toate încercările de a rezolva această situaţie nu au dus la soluţia ideală.
Chefi la cuţite este un format puternic, iar producătorul Mona Segall este o creatoare unică – a reuşit întotdeauna să găsească oamenii iubiţi de public. Sunt generaţii întregi de oameni de televiziune care îi datorează cariera şi mai ales substanţa devenirii a ceea ce sunt azi. Îi putem vedea pe toate ecranele.
Aşteptăm cu mult interes noua generaţie de succes Chefi la cuţite, pentru că Mona şi echipa ei ştiu ce înseamnă magia showurilor unice”, a transmis Mihai Ioniță, CEO Antena Group.