Cum fanii brașoveni încearcă să își salveze echipa de suflet
Fotbalul românesc este în continuare afectat foarte mult de pandemia de coronvirus, fiind departe de a organiza meciuri cu suporteri în tribune. Cu toate acestea, sunt cluburi care sunt ajutate să supraviețuiască de inițiativele lăudabile ale suporterilor.
Un exemplu în acest sens îl oferă fanii celor de la Steagul Roșu Brașov, care au simțit că favoriții lor au nevoie în acest moment de susținerea tuturor pentru a desfășura activitatea sportivă în condițiile noului „normal”. „Stegarii” au realizat că este nevoie de umplerea virtuală a stadioanelor pentru a-și ajuta favoriții să poată organiza meciurile de acasă pe arena Tineretului din Brașov.
Astfel, prin platforma bilete.ro, au fost invitați toți iubitorii fotbalului să susțină echipa-fanion a Brașovului în aceste momente grele, de oriunde s-ar afla în România sau străinătate, prin achiziționarea unui bilet sau mai multe în valoare simbolică de 5 lei la partida cu CS Otopeni. Iar la un pachet de cel puțin 20 de bilete cumpărate, va fi organizată o tombolă prin care va fi recompensat efortul financiar cu un tricou de joc original SR Brașov semnat de către căpitanul Horia Popa. Acesta este primul jucător care s-a alăturat în 2017 proiectului #SteagulRenaște.
Clubul SR BRAȘOV a fost înființat pe 14 iulie 2017 de către suporterii stegari, din dorința de a duce mai departe tradiția fotbalistică a orașului de sub Tâmpa, aflată în pericol la momentul falimentului clubului FC Brașov. Banii obținuți în urma acestei campanii pentru jocul de 20 martie vor fi folosiți pentru organizare (arbitri, ambulanță, medici, teste Covid-19), cât și pentru plata salariilor jucătorilor.
Astfel, dacă vor fi vândute toate cele 7 mii de bilete scoase la vânzare, banii vor fi distribuiți după cum urmează: 27.500 de lei pentru salariile jucătorilor pe luna februarie, 3500 pentru baremul arbitrilor, 1000 de lei pentru ambulanță, 500 de lei chiria stadionului, 750 de lei sprijin pentru familia fostului stegar Adi Drăgănoiu, decedat zilele trecute după o lungă suferință și 1750 de lei, comisionul pentru site-ul bilete.ro.