Cum a reacționat această americancă, după ce a intrat prima dată într-un supermarket LIDL: „Nu am mai văzut așa ceva!”
În Europa, magazinele Lidl sunt foarte cunoscute și mulți sunt cei care aleg să își facă toate cumpărăturile aici. Însă, americanii nu sunt atât de familiarizați cu ele, fapt ce a transformat o vizită la market într-o adevărată aventură pentru o americancă și soțul ei. Cuplu care a decis să se mute în Germania a vizitat pentru prima dată un magazin Lidl, iar experiența li s-a părut inedită. Care a fost lucrul ce a fascinat-o pe Heather?
Heather și Casey sunt un cuplu din SUA care a decis să lase în spate țara natală și să se mute în Europa. Cei doi au hotărât să locuiască în Germania, iar cultura, viața și obiceiurile nemților îi fascinează. Recent, cuplul a dat o tură prin magazinele din Germania și s-au declarat fascinat de supermarketul Lidl. Pe cei doi i-au surprins produsele, prețurile practicate, însă adevărata atracție și lucrul care i-a lăsat fără cuvinte l-au găsit în sectorul de panificații.
(CITEȘTE ȘI: TIKTOK, UN PERICOL REAL PENTRU OCCIDENT? MOTIVELE PENTRU CARE SUA VREA SĂ INTERZICĂ FOLOSIREA APLICAȚIEI CHINEZEȘTI)
„Nu am mai văzut așa ceva!”
De când au ajuns în Germania, Heather și Casey au fost fascinați de lucrurile pe care le-au descoperit, așa că au decis să împărtășească din experiența lor și oamenilor din mediul online. Cei doi „testează” viața din Germania, iar recent au pornit o aventură prin magazinele din țara care i-a adoptat. Dintre toate, supermarketul Lidl le-a atras cel mai mult atenția.
Inițial atenția celor doi a fost captată de varietatea de produse, dar și de prețurile relativ mici. Ulterior, aceștia au fost surprinși de gama de fructe și de gustul lor, însă lucrul care i-a fascinat cu adevărat l-au găsit în sectorul de panificații.
Aici cei doi au fost captivați de mașina de feliat pâine. Aparatul le-a atras imediat atenția, așa că a trebuit să îl încerce pe loc. Au feliat mai multe tipuri de pâine, iar Heather nu și-a putut stăpâni entuziasmul.
„Acesta este cel mai tare lucru pe care l-am văzut vreodată”, a exclamat Heather.
Deși aparatul de feliat pâine este un lucru obișnuit în magazinele Lidl, dar și în casele germanilor, americanca și partenerul ei au fost cuceriți.
„Suntem încântați de modul în care funcționează mașina de tăiat. Felii atât de subțiri. Nu avem așa ceva acasă”, a continuat Heather.
Deși magazinele Lidl și-a au făcut apariția și în SUA încă din anul 2017, acestea se găsesc doar pe coasta de est de peste Atlantic. În total 150 de supermarketuri Lidl există în SUA, însă în acestea sunt în principal oferite produse tipic americane.