Emisiunea „Românii au talent” este lider detașat de când a început să fie difuzat noul sezon. Până acum, Survivor România era șef de audiență vineri seara.
Vineri seară s-au uitat la „Românii au talent” în jur de 2,4 milioane de români, în fiecare minut.
Cu o mică diferență, s-a situat pe locul doi Kanal D, cu show-ul Survivor România. Survivor a pus Kanal D pe locul doi, atât pe intervalul Românii au talent, cât și pe propriul interval (care a fost mai lung cu aproape o oră).
Și Pro TV a mai pierdut din public când s-a terminat show-ul de talente. Vineri seara, Antena 1 a fost pe locul trei în audiențe, cu filmul Greu de pensionat 2 (20:30-22:45).
Survivor România, concursul din Republica Dominicană îndrăgit de români a adunat 2,2 milioane de privitori vineri seară.
Survivor România era lider de audiențe vineri seara după ora 20, înainte să înceapă Românii au talent. Acum, în fiecare vineri, show-ul de la Pro Tv este favorit în rândul românilor.
Aproximativ 600 de persoane sunt spectatori videowall la Românii au talent. Publicul din sală a fost înlocuit de organizatorii emisiunii, din motive de siguranță în pandemia de coronavirus. Ideea pare genială și aplaudată de publicul de acasă. La preselecțiile care s-au filmat în toamna anului 2020, publicul online a fost live, la fiecare prestație artistică avută de concurenții de la Românii au talent.