O turistă româncă a mers, alături de familie, într-un concediu în Turcia. Și-au achiziționat biletele și au mers în Antalya, una dintre zonele preferate de români, atunci când vine vorba despre o vacanță. Însă, turista nu a avut o experiență la nivelul la care se aștepta și a plătit și suna de 11.950 de lei. Iată ce a pățit într-un hotel de 5 stele.
O turistă româncă a avut parte de o experiență de coșmar în Turcia, la un hotel de cinci stele. Aceasta a mers în concediu alături de soțul ei și cei doi copii. Pentru sejurul pe care l-au petrecut în Antalya, au scos din buzunare nu mai puțin de 2450 de euro, adică 11.950 de lei. Turista susține faptul că hotelul, chiar dacă arată în regulă, serviciile și condițiile nu au fost bune. Printr- o postare într-un grup public de pe Facebook, turista și-a expus opinia clară vis-a-vis de vacanță din Turcia.
Turista a mărturisit faptul că s-a confruntat și cu probleme de sănătate, după trei zile de ședere în hotelul din Antalya. Aceasta susține că mâncarea nu a fost de calitate, dar nici condițiile sanitare nu au fost la un nivel ridicat.
”Bună seara! Doresc să împărtășesc prima experiență în Antalya, la Hotel Q Premium Resort Alanya. O dezamăgire totală. Hotelul arată bine, dar curățenia și serviciile lasă de dorit. Personalul de la recepție foarte ”grețos”, camera cu miros de mucegai (a trebuit să dăm bacșiș să ne-o schimbe), mobilier la baie ruginit, baie murdară, prosoape care păreau folosite, șezlonguri rupte și murdare, plajă cu pietre (fără încălțări speciale nu puteai sta), intrarea în mare foarte bruscă, sucuri de proastă calitate, lipsă gheață….etc.
Căldură mare în restaurant și în hotel. După trei zile, surpriza maximă, stare de rău cu stări de vomă și diaree și iritații pe piele. Mâncarea de proastă calitate și nediversificată. Se reciclează toată mâncarea de la o masă la alta. Nu mai spun de drumul de la aeroport la hotel care a durat 3 ore. Este primul hotel la care wi-fi se plătește (15 euro pentru un dispozitiv). Pentru a doua cartelă la cameră se plătește 10 euro. O dezamăgire maximă pentru un hotel de 5 stele cu servicii ultra all-inclusive. Recenziile erau bune, dar neadevărate. Specific că nu suntem pretențioși, dar aici a fost o bătaie de joc. Care ar fi suma potrivită pentru un hotel bun cu servicii de calitate? Ne-a ajuns acest sejur 2450 de euro – cazare + avion (doi adulți și doi copii)”, este mesajul scris de turista româncă într-un grup public de pe Facebook.
Sursă foto: Facebook