Mai mulți români au fost ”țepuiți” de patronul unui hotel de 5 stele din Turcia. Turiștii au plătit sume consistente de bani, iar condițiile au fost unele mizere. Ce surprize neplăcute au avut oamenii când au ajuns la cazare?
Mai mulți români au avut un concediu de coșmar, după ce au achiziționat un pachet Ultra All Inclusive la un hotel de 5 stele din Turcia. Turiștii au plătit mai mult de 1.000 de euro pentru vacanța lor, însă au avut un mare șoc când au ajuns la cazare.
Oamenii spun că după ce au ajuns au găsit un adevărat dezastru, unul pe care nu-l vor uita prea curând. Pe internet au fost postate și imagini cu resortul, culmea, considerat de cinci stele. Poziționat în Kemer, hotelul se lăuda inițial că are ieșire la mare la doar câțiva pași. Ba chiar existau și o plajă privată, facilități de spa şi piscină interioară şi în aer liber. Nu se termină aici pentru că proprietarii se lăudau și cu aer condiționat, TV prin satelit sau camere dotate cu minibar.
Mai mult, pe cel mai cunoscut site de vânzări concedii, hotelul spune că micul dejun, prânzul și cina sunt servite în stil bufet în fiecare zi. Prăjituri, fursecuri și gustări sunt oferite în timpul zilei și pot fi degustate preparate din bucătăria turcească și italiană, precum și fructe de mare la restaurantele à la carte. Băuturile răcoritoare, cocktail-uri şi băuturi alcoolice urmau a fi servite în baruri.
Oferta și anunțul erau de neratat pentru mai mulți români care au ales acest hotel, însă, în realitate, totul a fost o minciună. Au rămas șocați când au văzut condițiile de la cazare. Un turist a povestit totul pe un forum dedicat celor care cor să călătorească în alte țări.
”Tocmai ce s-au întors părinții mei din concediu! Au fost în Kemer la Crystal Aura Beach Resort! S-au plătit biletele pentru un hotel de 5* cu pachet Ultra All Inclusive!!
Evitați acest hotel, a fost un dezastru total!! Nu credeam vreodată că în Turcia anului 2022 mai pot exista astfel de bombe!! O bătaie de joc începând de la recepție până la mâncare, una care a fost sub orice critică (piure acru, fructe stricate). Au plătit pachet Ultra All iar băuturile internaționale erau contra cost!”, a scris un român, pe acel forum.
Ca să-și întărească cele spuse, bărbatul nu a ezitat să posteze și câteva imagini. Acesta a prezentat rugina, igrasia, dar și obiecte sanitare desprinse din perete.
Unii utilizatori ai forumului de vacanțe i-au răspuns bărbatului nemulțumit de serviciile hotelului la care se cazase. Aceștia au spus că trebuia să verifice cu atenție review-urile cazării, înainte de a plăti suma de bani sau de a rezerva.
”Înainte de a rezerva trebuie să citim recenziile turiștilor. Din câte văd nu sunt bune, are un scor mic, nu tot ce vedem de 5 stele în Turcia este ok , este un resort mic și ieftin”, a scris o femeie.
”Nu este nimic nou. Este doar un hotel cu referințe medii spre proaste. Un hotel cu plaja îngustă care necesita renovări și îmbunătățire de personal”, i-a transmis un alt utilizator al forumului de vacanțe.
Bărbatul a revenit și le-a atras atenția tuturor că hotelul pentru care a optat nu a fost unul deloc ieftin și așteptările erau cu totul altele. Acesta a explicat că a plătit peste 1200 de euro pentru doi adulți și un copil, în condițiile în care transportul a fost personal, nu cu autocarul sau avionul.
”Așa am crezut și eu că la acești bani ai cât de cât condiții! Greșeala pe care mi-o asum în totalitate este că nu am verificat hotelul, eu personal merg în Turcia destul de des, dar nici la hotelurile din Istanbul din zona Laleli nu găsești condiții jalnice ca aici”, mai zis acesta.