Codin Maticiuc a povestit despre o experiență neplăcută pe care a avut-o cu compania aeriană cu care a zburat la întoarcerea din Maldive. Actorul a fost în vacanță cu familia sa.
Codin a expus totul pe contul său de Facebook. Ceea ce părea a fi o totală ipocrizie din partea personalului, s-a dovedit a fi, de fapt, o mare neînțelegere.
„Mare tevatura să iei avionul în ziua de azi cu pandemia. Am plecat din Maldive cu zeci de acte, teste și declarații dar și cu o tona de bagaje, asta după ce am abandonat un bagaj imens acolo, dar deh așa e când călătorești cu copil mic.
Anyway, ne-am îmbarcat cu greu după ce am lăsat monștrii sa călătorească în cala avionului și eu am carat ca un asin rucsac în spate, bagaj de mâna și căruciorul împachetat într-o geanta imensă. Cat le-am carat ma întrebați? Tot aeroportul ȘI tot avionul căci am avut ultimul rând (35 parcă).
După ce ne-am așezat, la scurt timp după decolare ne-am adresat unui steward de la Qatar Air să-l întrebam dacă poate sa ne aducă ceva mai de mâncare puțin mai devreme pentru Smaranda că trecuse ora ei de masă. Amabilul Amir ne-a răspuns nonșalant:
– We are eating the food now. After I’ll come to you first.
Mixed feelings pe loc. Personalul Qatar Air se pusese la masă?! Măcar au zis ca după aia vin direct la noi.
După puțin timp l-am întrebat din nou:
– May we have at least some bread for her?
– Sure. Let me eat first the bread and I’ll bring it to you.
FMM Amire, ai început sa ma enervezi. Pâi cum zic eu ceva cum îți vine și ție ideea sa mănânci fix treaba aia?!? Abia într-un târziu ne-am dat seama ca Amir nu pronunța deloc „h”-ul în engleză așa că acele eating și eat erau de fapt heating și heat. Ne-am mai liniștit și gânduri mai bune am avut despre compania aeriana și al ei Amir.”, a spus Codin pe Facebook.