McDonald’s a suferit o întrerupere raportată a sistemului IT în unele dintre restaurantele sale, ceea ce a lăsat clienții în imposibilitatea de a comanda mâncarea lor preferată. Aceștia au fost foarte indignați de situația creată.
Vineri dimineață, clienții din Marea Britanie, Australia, Noua Zeelandă și Japonia s-au plâns de probleme în încercarea de a cumpăra de la gigantul fast-food pe rețelele de socializare. Unii clienți au spus că restaurantele luau doar numerar și că unele comenzi erau scrise manual pe hârtie. Alții au raportat că au reușit să comande cu succes prin intermediul aplicației McDonald’s, dar nu au putut plasa comenzi la restaurante.
McDonald’s a spus că este conștient de problemă și lucrează pentru a o remedia. Problemele nu sunt legate de un atac cibernetic, a indicat acesta. În Japonia, compania și-a cerut scuze clienților pe rețelele de socializare și a spus că ar putea fi nevoiți să ,,aștepte un timp” pentru ca problemele să fie rezolvate. Acesta a descris problemele ca fiind un ,,eșec al sistemului”.
Citește și: CE CONȚINE, DE FAPT, CAFEAUA DE LA MCDONALDS. MULȚI ROMÂNI BEAU ASTA ÎN FIECARE ZI
În Marea Britanie, un număr de clienți au declarat pe rețelele de socializare că restaurantele lor locale au fost închise, deși au putut face comenzi prin intermediul aplicației companiei. Mai mult decât atât, un purtător de cuvânt al McDonald’s Australia a declarat că este ,,conștient de o întrerupere a tehnologiei” care afectează în prezent magazinele, potrivit Daily Mail:
,,Suntem conștienți de o întrerupere a tehnologiei, care a afectat restaurantele noastre; problema este acum rezolvată”, a declarat McDonald’s într-un comunicat.
Clienții McDonald’s din întreaga lume și-au exprimat indignarea după ce personalul a fost lăsat în imposibilitatea de a servi mâncare din cauza unei probleme tehnice. Consumatorii fast-food-urilor din Marea Britanie, Australia, Noua Zeelandă, Canada, Japonia și Germania au întâmpinat probleme la cumpărarea de alimente în restaurante, aplicațiile mobile ale companiei nepărând să funcționeze.
Restaurantele nu au putut servi mâncare ore întregi, însă se crede că majoritatea sunt din nou funcționale acum. Lanțul de fast-food a declarat că nu a fost victima unui atac cibernetic.
FOTO: Shutterstock