Cine se află în spatele produselor Napolact, cumpărate de milioane de români. Compania, care deține brandul prezent pe piața internă, nu este din România
Napolact este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața lactatelor din țara noastră. Produsele companiei sunt prezente în toate magazinele din România și sunt preferate de foarte mulți consumatori. Puțini sunt însă cei care știu că, de fapt, Napolact este deținută de o companie din străinătate.
Napolact se bucură de mare succes în România, mulți consumatori preferând produsele lactate ale acestui producător. Având o varietate foarte mare de produse, compania folosește ca materie primă doar lapte din țara noastră. Acest lucru contează probabil foarte mult în alegerile românilor, atunci când vine vorba de produsele lactate. Puțini sunt însă cei care știu că această marcă, atât de populară în țara noastră, este deținută de o companie din străinătate.
(VEZI ȘI: Prețul laptelui va scădea. Premierul Nicolae Ciucă: „Avem soluţii pentru sprijinul fermierilor”)
Brandul Napolact este deținut de o companie olandeză
În ciuda faptului că se bucură de mare succes pe piața românească, puțini sunt cei care știu, de fapt, care este compania ce deține brandul Napolact. Mai exact, FrieslandCampina este proprietara Napolact. Compania olandeză este cel de al treilea mare producător de lactate la nivel mondial. A fost formată în anul 2008, prin fuziunea companiilor olandeze producătoare de lactate Friesland Foods și Campina. Pe piața românească, FrieslandCampina este prezentă cu mărcile Napolact, Campina și Dots. Producătorul olandez oferă o gamă largă de produse, cum ar fi laptele de consum, iaurtul, brânza, untul și gustările pe bază de lapte.
Napolact se va dezvolta tot mai mult. Șeful companiei FrieslandCampina România a oferit toate detaliile
Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România, a explicat recent că brandul Napolact reprezintă prioritatea numărul unu pentru compania olandeză, pe piața românească. Totuși, compania nu are intenția de a renunța la private label, producţia sub marcă privată a unor retaileri relizându-se în continuare conform contractelor semnate.
„Se observă un trend în ceea ce priveşte un downtrading în această perioadă, dar noi rămânem concentraţi pe brandul nostru. Când vine vorba de participare şi colaborare pentru o marcă privată, aceasta va rămâne o colaborare tactică. Strategia noastră este una construită în jurul unui brand. Strategia unor parteneri de-ai noştri este concentrată pe private label. Procentul nu reprezintă o parte majoră din business“, a explicat Ferenc Szecskó, CEO al FrieslandCampina România