Un tânăr cunoscut pe TikTok a ajuns în atenția publică după ce și-a tatuat chipul lui Pescobar pe piele. Mai mult decât atât, gestul său extrem a creat un adevărat trend. Patronul de la Taverna Racilor a anunțat că oferă bani tuturor celor care fac la fel. Află, în articol, cine este de fapt cel mai mare fan al lui Paul Nicolau, dar și ce legătură este între cei doi.
Un tânăr de pe TikTok pare că a făcut o pasiune aparte pentru Pescobar. În urmă cu ceva timp, și-a lipit pe mașină un sticker cu numele și fața lui Pescobar, gest care l-a impresionat pe afacerist. Ei bine, acum, bărbatul a dus totul mai departe și chiar și-a tatuat chipul patronului de la Taverna Racilor.
„Anunțați-l pe Pescobar că mi-am făcut tatuaj cu numele lui: Pescobar London! Încă nu știe, nu i-am spus, la fel ca și cu stickerele de pe mașină, a zis că nu sunt sănătos la cap. Dați-i tag în comentarii, să vedem ce părere are. Love”, a transmis tânărul respectiv TikTok.
Citește și: Pescobar, mână largă și în Tecuci! Câți mici gratis le-a dat oamenilor: „Luați aici 400 de lei și…”
Ștefănel Ionuț Tanache este numele tânărului care și-a tatuat chipul lui Pescobar pe braț, însă apropiații îl cunoscut drept Johnny. Acesta este de foarte mult timp fanul lui Paul Nicolau și a încercat de nenumărate ori să îi atragă atenția.
În cele din urmă, Johnny a reușit să obțină o reacție de la afacerist și chiar să ajungă în toate ziarele. Mai mult decât atât, patronul de la Taverna Racilor s-a arătat impresionat și a pornit un nou trend și a lansat provocarea și către alții. Pescobar a promis că oferă 100 de euro celor care și-l tatuează.
„De la tine începe trendul! Dau 100 la toți care își mai fac! Îți trimit ție și le trimiți lor”, a scris Pescobar, în secțiunea de comentarii de la clipul tânărului.
Ei bine, puțini știu că între cei doi a existat și o întâlnire, unde Johnny i-a oferit un cadou special lui Paul Nicolau. Tânărul deține propria afacere. El creează piese de mobilier din lemn și diferite tablouri atipice.
Atunci când s-a întâlnit cu Pescobar, Ștefănel Ionuț Tanache i-a dat două tablouri create de el. Tânărul a fost extrem de fericit că a avut ocazia să petreacă timp cu Paul Nicolau și chiar a surprins câteva momente frumoase.
Întâlnirea dintre cei doi a fost una productivă. Johnny a dezvăluit că Paul Nicolau l-a rugat să se ocupe de promovarea unuia dintre proiectele sale – Fish to Door. Tânărul a acceptat imediat și chiar și-a luat rokul în serios.
„Am stat de vorbă. Mi-a făcut o propunere să promovez Fish to Door pentru că nu are timp de el și l-a lăsat de izbeliște în ultima perioadă. Îi mulțumesc pe această cale pentru că mi-a dat șansa asta după câte am făcut eu.”, a spus tânărul pe TikTok.
Fish to Door este o platformă pe care Paul Nicolau a fondat-o la începutul pandemiei cu o investiție de aproximativ 80.000 euro. De aici, cei interesați își pot comanda fructe de mare proaspete.
„Proiectul Fish to Door a început odată cu dorința mea de a găsi o modalitate prin care peștele și fructele de mare pe care le comercializam doar în depozitul meu din Giurgiu să ajungă cât mai ușor în casele românilor. O platformă online a fost cea mai la îndemână soluție în a face cunoscute produsele noastre și astfel a luat naștere Fish to Door”, a mărturisit Paul Nicolau, potrivit Forbes.ro.
Citește și: Afacerea pe care Pescobar și-o deschide împreună cu un fost greu din fotbal! Nu, nu e Mitică Dragomir