Chiara Ferragni, una dintre cei mai puternici influenceri din lume. A strâns 3 milioane de euro din donații în mai puțin de 24 de ore, pentru Italia

De: Cancan
Publicat: 10/03/2020 | 14:06

Chiara Ferragni a dovedit că este una dintre cei mai puternici influenceri din lume. Aceasta a reușit să își mobilizeze comunitate din mediul online și să adune, în mai puțin de 24 de ore, aproximativ trei milioane de dolari. Banii au fost strânși pentru Italia, în contextul crizei majore prin care trece din cauza epidemiei de coronavirus.

Chiara Ferragni este un celebru blogger de modă, influencer, designer și antreprenor. Ea alături de soțul ei, Fedez au făcut o donație de 100.000 de euro pentru Italia. Cei doi au pornit o campanie cu scopul de a strânge fonduri pentru Italia. (CITEȘTE ȘI: TOATĂ ITALIA DEVINE „ZONĂ ROȘIE”, DIN CAUZA CORONAVIRUSULUI!)

Toți banii adunați merg spre una dintre cele mai afectate țări de noul coronavirus, care se află în carantină la momentul actual. Din fondurile adunat o să fie achiziționate noi paturi la terapie intensivă și alte lucruri necesare. Conform ilfattoquotidiano.it, banii sunt meniți a ajuta Italia să facă față urgențelor medicale actuale și pentru a putea acorda asistență medicală gratuită pacienților.

Campania realizată de Chiara Ferragni a reușit să mobilizeze lumea și a adunat în jur de trei milioane de euro. La donații au mai luat parte brand-uri celebre ca: Armani care a donat 1,25 milioane, Ac Milan 250.000 de euro, iar Dolce & Gabbana a donat pentru cercetare, potrivit VIVA! (VEZI ȘI: UN ROMÂN PRINS LA FURAT ÎN ITALIA A SPUS CĂ ARE CORONAVIRUS, PENTRU A SCĂPA DE AREST)

„Nu este important cât am putea dona, este important să strângem fonduri și să arătăm solidaritate. Câteva milioane de euro vin pentru terapie intensiva datorită acestei campanii. Restul este aer curat”, a scris Fedez pe Twitter.

În momentul de față Italia se află într-o situație critică. Toată țara este în carantină și au fost confirmați 9,172 de oameni infectați, dintre care s-au înregistrat 463 de morți.