Fotbalistii au doua constante cu care sunt asociati: femeile frumoase si masinile puternice.
Daca Messi, Cristiano Ronaldo, Beckham sau Balotelli au in garaje masini de milioane de euro, nici fotbalistii romani nu stau si nu au stat niciodata prost la acest capitol.
Rolls Royce-uri, Bentley-uri sau Lamborghini-uri de ultimul tip sunt bolizii cu care se plimba cei mai bine platiti jucatori de fotbal ai planetei.
Cu toate ca, la nivel sportiv, nu toti jucatorii romani se pot compara cu internationalii de la marile cluburi ale lumii, in ceea ce priveste capitolul masini, ai nostri sunt mereu in pas cu noutatile din domeniul auto.
Unul dintre fotbalistii autohtoni care detine adevarate „aspiratoare de femei” este Razvan Rat. Fotbalistul lui West Ham Uniteda condus de-a lungul timpului un Ferrari 458, un Ferrari F430 sau o Kia Sportage. Masina de teren o folosea in general pentru drumurile pe care le facea in Romania, iar cu bolizii italieni circula in majoritatea timpului prin Donetk, unde a locuit 10 ani.
De asemenea, un mare amator de masini sport este George Tucudean.
Desi are doar 22 de ani, dinamovistul se mandreste cu o colectie impresionanta de masini, cea mai valoroasa fiind un Ferrari 458.
Pe langa automobilul produs in uzinele de la Maranello, Tucudean mai are un Audi R8, un Porsche Panamera, dar si o motocicleta Harley Davidson. VRSCDX Night Rod Special.
Ciprian Marica este si el un adept al masinilor sport, cat si al motoarelor puternice. Daca la 18 ani, a primit cadou o Mazda RX8, Marica este in prezent adeptul marcii Mercedes. Cu un S-classe si cu un SL 63 AMG, internationalul roman face senzatie oridecateori da o tura cu masina prin oras.
De-a lungul timpului Ciprian a incercat si senzatiile oferite de un motor de peste 300 de cai, custom made.
Mirel Radoi tine si el steagul sus la capitolul masini pe care le-a detinut.
Prima lui masina, o Dacie, inca se mai afla in posesia tatalui sau, care o conduce in orasul natal Severin. Dupa ce s-a transferat la Steaua, in 2000, Radoi a schimbat Dacia pe un Audi A4, pe care l-a condus mare parte din perioada petrecuta in Ghencea. Performantele echipei la care a evoluat au crescut asa ca si el si-a indreptat atentia catre masini mai scumpe, astfel ca dupa A4 a mai condus un A8 si un Porsche Cayenne. Dupa masina de teren a revenit la o limuzina scumpa, un Bentley Continental GT. De cand s-a transferat in Arabia Saudita, Radoi a mai primit din partea seicilor un Mercedes clasa E si un BMW X6.
La inceputul acestui an, fostul stelist si-a facut aparitia la volanul unui Aston Martin Rapide.
Nu putea lipsi de pe lista fotbalistilor romani cu cele mai tari masini, Adrian Mutu, cel care a fost deschizatorul de drumuri al generatiei sale la capitolul bolizi.
De-a lungul timpului, Mutu a schimbat o sumedenie de masini, lucru care l-a facut pe Matteo Morandini, cel care a scris o carte despre viata lui Mutu „Ca nimeni altul”, sa afirme ca „Briliantul” a schimbat sapte masini in doi ani. Printre automobilele detinute de Mutu se numara un Cadillac Escalade, un Ferrari F430, un BMW M6, un BMW X5, un Audi A5 sau un Range Rover.
Anul acesta, atacantul roman a surprins pe toata lumea cand s-a pozat la volanul unui Volkswagen Bettle de epoca.
Chiar daca nu sunt la fel de celebri sau bogati ca fotbalistii de la marile echipe ale lumii, romanii dau dovada ca se pot compara cu acestia la capitolul cai putere. Fie ca prefera sportivitatea unui coupe sau siguranta oferita de o masina de teren, fotbalistii romani pun mare pret pe masina cu care se afiseaza si nu se zgarcesc atunci cand vine vorba de masini. Care e preferatul tau?