Cardul este nelipsit din portofelele oamenilor. În schimb, uneori bancomatele pot însemna o adevărată provocare. O mulțime de persoane s-au lovit de diverse probleme atunci când au vrut să scoată bani de la ATM. Câteodată, deși tranzacția este finalizată, banii nu sunt eliberați.
Dacă întâmpinați vreodată această problemă trebuie să rămâneți calm, deoarece există câteva soluții de recuperare a banilor. Pentru a intra în posesia acestora, trebuie să luați întâi legătura cu angajații băncii la care ați efectuat tranzacția. Aceștia vă vor ajuta în scurt timp să reparați paguba. În cazul în care ATM-ul este individual sau vă aflați în afara programul de lucru, puteți să depuneți o contestație la banca respectivă, prin care să explicați detaliat situația.
Ora și locul sunt principalele amănunte care nu trebuie să lipsească din cererea dumneavoastră. Atât timp cât cardul aparține unei alte bănci față de cea care v-a ”blocat” banii, trebuie să luați legătura cu ambele sucursale.
În acest mod puteți scăpa mai ușor de problema care v-a dat bătăi de cap. Există însă și posibilitatea în care niciuna dintre soluțiile anterioare să nu funcționeze. Vestea bună este că mai aveți o șansă de rodobândire a sumei pierdute, prin intermediul Protecției Consumatorului. Această agenție va veni rapid în ajutorul dumneavoastră, cu scopul de rezolva orice nedreptate întâmpinată.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.