Ce servicii oferă Salt Bank, prima bancă digitală 100% din România! Asemănările cu Revolut sunt izbitoare
Prima bancă 100% digitală în România! De joi, 4 aprilie, românii pot beneficia de Salt Bank, un model creat după Revolut. Cei care nu mai vor să aibă grija transferurilor la distanță și sunt pasionați de banking, pot încerca un nou concept.
Salt Bank, va fi lansată în această săptămână, ca rezultat al achiziționării Idea Bank de către Banca Transilvania. Această nouă entitate va intra în competiție nu doar cu băncile tradiționale, ci și cu fintech-urile.
Citește și: AI BCR, BRD SAU ING? MARE ATENŢIE: CUM POŢI PIERDE ACCESUL LA BANII DIN CONTURI
Ce oferă noua bancă 100% digitală
În prima fază, Salt Bank se va concentra exclusiv pe persoanele fizice, urmând să se extindă ulterior către persoanele fizice autorizate și, eventual, către microcompanii.
Salt Bank vine cu o gamă variată de servicii și beneficii pentru clienți. În primul rând, este disponibil pentru persoane fizice, cu planuri de extindere către persoanele fizice autorizate și microcompanii în viitor.
„Salt Bank reprezintă fuziunea perfectă între tehnologie de ultimă oră și empatie umană, oferind servicii bancare 100% digitale, completate de un Care Center complet umanizat. Noi credem în puterea tehnologiei de a simplifica și îmbunătăți viața financiară, fără a pierde din vedere căldura și suportul esențial uman”, este mesajul băncii, adresat primilor clienți care descarcă aplicația.
Aplicația oferă multiple avantaje, inclusiv opțiuni de economisire, depozite și investiții, toate accesibile direct din aplicație. Prin intermediul Care Center-ului integrat în aplicație, clienții pot obține răspunsuri la întrebările lor și pot discuta cu asistenții pentru suport suplimentar. Un beneficiu inedit este posibilitatea pentru cei care se înscriu în aplicație de a deveni fondatori ai Salt Bank, participând astfel activ la evoluția și dezvoltarea băncii digitale.
„Intrăm în competiţie şi cu băncile tradiţionale pentru că ele şi-au dezvoltat platforme digitale destul de bune. Pandemia le-a ajutat şi ştiu că am fost acolo şi s-au făcut paşi importanţi. Deci ne uităm atent la competiţia din partea aceea, dar suntem competitori şi cu fintech-urile care vin de multe ori cu produse foarte nişate. Poate un fintech sau altul nu pare puţin important pentru că vine cu o plaformă mică, dar dacă pui 3 sau 4 laolaltă dintr-odată competiţia devine foarte puternică“, spune Gabriela Nistor, director general, Salt Bank.
Salt Bank vrea să ajungă la 1 milion de clienți
Planul Salt Bank este de a ajunge la 1 milion de clienți, în primii trei ani de la lansare. Cei dornici și nerăbdători pot instala aplicația atât pe Google Play, cât și în App Store.
„Ţintele sunt foarte mari, pe de altă parte apetitul ne încântă. Noi am vrea ca în trei ani să atingem un milion de clienţi. În România, oameni care câştigă salarii de peste 1.000 euro sunt 1 milion şi un pic, la acestea se mai adaugă cei cu companii. Sunt oameni care lucrează în afară. Tot ce am construit ca şi business case arată că ar trebui să ieşim pe profit în al treilea sau al patrulea an“, a spus Gabriela Nistor în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Citește și: O MAI AI ACASĂ? PREȚUL IREAL LA CARE SE VINDE O MONEDĂ DE 20 DE LEI VECHE DE 33 DE ANI