Cu siguranță ai auzit sau ai întâlnit în cale un magazin „La Doi Pași”. Se află pe piață încă din luna martie a anului 2012, iar colosul care deține franciza acestei unități comerciale este chiar Metro Cash&Carry România. Iată mai jos, în articol, ce nu știai despre această franciză.
Încă din anul 2012, pe piață a fost lansată o franciză de magazine de proximitate de către colosul Metro Cash&Carry România. Mai cu seamă, este vorba despre magazinele „La Doi Pași”. La momentul lansării, pe piață existau 200 de magazine. La doi ani distanță, au mai fost deschise încă 400 de astfel de unități comerciale.
Vezi și CE SALARIU ARE, DE FAPT, UN ANGAJAT DE LA IKEA? LA CÂT AJUNGE CU BONUSURI, PLUS DECONTĂRI
Proiectul are succes pe piața din România. În medie, un magazin „La Doi Pași” are 70 de metri pătrați. Suprafața, însă, poate varia, de la 40 la 200 de metri pătrați. Reprezentanții companiei germane susțineau, în anul 2012, faptul că nu ar fi putut să deschidă magazine mai mici de 40 de metri pătrați, pentru că nu ar mai fi avut loc să construiască un magazin de autoservire.
În anul 2012, Marc Carena, care ocupă funcția de director management clienți al colosului Metro Cash&Carry România, susținea că francizații trebuie să contribuie, în fiecare lună, cu 500 sau 600 de lei. Banii respectivi urmau să fie utilizați atât pentru a printa pliante de promovare, cât și pentru acțiunile de marketing.
Tot la momentul respectiv, reprezentanții anunțau faptul că fiecare magazin urma să primească cel puțin 300 de cataloage cu oferte, la fiecare două săptămâni. Cei care doreau să primească o franciză trebuiau să respecte o condiție. Aceasta a fost expusă chiar de director.
„Nu vom oferi această franciză către cinci comercianţi de pe aceeaşi stradă. Trebuie să existe o anumită distanţă între magazine. În această situaţie mergem după principiul primul venit, primul servit”, spunea Marc Carena, potrivit zf.ro.
Vezi și CE SALARIU ARE UN CASIER DE LA MEGA IMAGE? DE NECREZUT CÂŢI BANI PRIMESC CEILALŢI ANGAJAŢI