Ce salariu are un shaormar din București. Veniturile depășesc 1.000 de euro pe lună

Publicat: 11/01/2024 | 19:45
Ce salariu are un shaormar din București/ sursă foto: YouTube

În spatele unei shaorme preparate ca la carte există mici secrete culinare, dar și un profesionist. Deși nu este o muncă ușoară, meseria de shaormar este destul de bine plătită, însă puțini sunt cei care știu că veniturile pot ajunge până la 1.000 de euro pe lună. Câți bani câștigă, în fiecare lună, un shaormar în București.  

Meseria de shaormar nu este una ușoară și lipsită de responsabilități. Se poate spune că cel care prepară  shaorma își poate atribui toate meritele unui preparat final reușit. Însă, pe lângă programul extrem de solicitant și mediul de lucru nu tocmai confortabil, shaormarii chiar au o misiune care nu este deloc atât de simplă precum ar crede mulți.

Citește și: SALARIU DE 1.953 DE LEI PENTRU DOAR 2 ORE DE MUNCĂ PE ZI, ÎN ROMÂNIA. CE TREBUIE SĂ FACI

Ce salariu are un shaormar din București

Conform anunțurilor de angajare de pe site-urile de specialitate, salariul unui shaormar începe de la 4.500 de lei și poate ajunge până la 6.000 de lei pentru cei mai experimentați. De altfel, în anumite anunțuri de angajare viitorii angajați trebuie să aibă competențe de marketing, de casier și gestionar.

În București, shaormarii beneficiază de mai multe avantaje: contract de muncă și o masă caldă pe zi. Pe lângă salariul atractiv, veniturile se rotunjesc cu ajutorul bacșișurilor din partea clienților și al bonusurilor de performanță oferite de angajator.

Spre exemplu, făcând un mic calcul, un shaormar poate câștiga din bacșiș până la 100 de lei pe zi. Dacă muncește cel puțin 20 de zile într-o lună, veniturile se rotunjesc cu 2.000 de lei în plus.

Citește și: CE SALARIU ARE, DE FAPT, O VÂNZĂTOARE LA PATISERIA LUCA. SUMA NU ESTE DE NEGLIJAT, IAR ÎN SUMA TOTALĂ SUNT INCLUSE ȘI BONURI DE MASĂ

Ce responsabilități are un shaormar

  • eliberarea notei de plată şi încasarea contravaloarii produselor;
  • soluţionarea, în limita competenţei, a reclamaţiilor clienţilor şi comunicarea celor pe care nu le poate soluţiona;
  • comportament și aspect îngrijite;
  • promovarea serviciilor şi produselor oferite.
  • prepararea produselor specifice de tip fast food și servirea acestora
  • aplicarea constantă și eficientă a reglementărilor sanitare și sanitar-veterinare;
  • întreținerea corespunzătoare a echipamentelor de lucru și semnalarea neregulilor constatate;
  • preluarea şi verificarea comenzilor clienţilor;
  • alegerea materiilor prime necesare preparării produselor şi verificarea termenului de valabilitate;
  • dozarea materiilor prime conform standardelor unității;
  • ambalarea produsului finit şi servirea clienţilor;