Ce salariu are o casieriţă de la Banca ING? Cât câştigă şi angajaţii sucursalelor BCR

Publicat: 03/04/2022 | 13:20

Salariile angajaţilor din bănci variază în funcţie de postul ocupat, dar şi de de experiență. Iată câţi bani primeşte o casieriţă de la Banca ING în comparaţie cu angajaţii sucursalelor BCR.

În 2020 ING Bank se afla pe primul loc în ceea ce privește salariile angajaților. O angajată fără experiență câștigă, desigur, mai puțin decât un director de bancă sau decât un ofițer de relații cu clienții cu experiență mare.

În prezent, o casieriţă cu o experienţă de minim un an câştigă 1.900 de lei lunar. În 2021, un fost angajat pe postul „Agile Coach”primea în fiecare lună 12.500 lei. Dar şi experienţa de cinci ani în domeniu a cântărit semnicativ.

CITEŞTE ŞI: CELEBRĂ BANCĂ DIN ROMÂNIA, ÎN SCANDAL CU REFUGIAŢII UCRAINENI. PĂŢANIA UNEI PENSIONARE DIN UCRAINA, CARE A VRUT SĂ SCHIMBE HRIVNA ÎN LEI

În ceea ce priveşte sucursala BCR, cel mai mic salariu este de 2.400 de lei pe postul „Specialist operaţiuni”, iar experienţa în domeniu este de minim doi ani. În acelaşi timp, cu o experienţă de 3 ani pe postul „Java developer” cei interesaţi pot câştiga 14.000 de lei.

Mai mult, la fiecare post se adaugă alte beneficii precum tichete de masă sau bonusuri în fucţie de rezultate.

Clienţii băncilor atacaţi de hackeri!

În urmă cu câteva luni, Directoratul Național de Securitate Cibernetică atrage atenția clienților BRD că hackerii folosesc instituția bancară pentru a fura bani.

„Atunci când activăm în mediul online este foarte posibil să primim frecvent astfel de mesaje în care suntem amenințați cu întreruperea unui serviciu, dacă nu validăm datele contului. Un astfel de exemplu aveți mai jos, atacatorii folosindu-se în acest caz de elemente de brand ale BRD Groupe Societe Generale.

Ce pași trebuie să facem când întâlnim astfel de mesaje suspecte:

  • Verificăm sursa reală a mesajului, iar atunci când nu suntem siguri, validăm transmiterea informației cu expeditorul ei.
  • Suntem atenți la corectitudinea gramaticală, de sintaxă și la eventuale greșeli de exprimare ce pot apărea în text, semn că textul ar putea fi tradus automat din altă limbă.
  • Nu accesăm link-uri sau atațamente din astfel de mesaje. Le putem analiza cu o soluție de securitate.
  • Raportăm orice tentativă malițioasă către Departamentul de IT al firmei, dacă mesajul a venit pe o adresă sau un dispozitiv de la serviciu, sau putem suna la 1911 ori trimite mail la alerts[@]dnsc.ro, pentru ca echipa #DNSC să verifice informația și să emită o alertă pentru alți utilizatori despre această metodă de atac.”, se arată în mesajul celor de la DNSC.