Ce salarii sunt la Dedeman România, de fapt. Câți lei câștigă lunar un casier și un manager
Foști angajați ai Dedeman România au povestit, pe rețele de socializare, ce salarii aveau la muncă acum, în 2023. Pentru postul de casier, de exemplu, salariul nu este deloc mare, dar pentru jobul de project manager, suma este colosală.
Afacerea deținută de frații Păval reușește, și în anul 2023, să fie lider în piața de bricolaj și să aibă un număr foarte mare de angajați în întreaga țară. Potrivit datelor oficiale comunicate de către Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), în anul 2022, în topul firmelor private care au avut cei mai mulți angajați din economie, compania s-a situat pe locul al treilea, cu 12.245 de angajați, cifră în creștere cu 297 față de anul anterior.
Ce salariu are un casier de la Dedeman România. Sumă colosală pentru un project manager
Pentru o lună de muncă la Dedeman, un casier primește 2.400 de lei. Pe de altă parte, un project manager câștigă 9.980 de lei + 600 de lei (bonuri de masa) + 47.000 lei (bonus anual). Dat fiind faptul că în aceste momente este disponibil doar primul job amintit, iată cerințele angajatorului:
-experiența nu este necesară, dar poate constitui un avantaj;
-dorință de lucru în echipă;
-să fi onest, responsabil, harnic;
-să ai studii medii, abilități de comunicare, să menții o bună relație între companie și client;
-să poți lucra în ture și în weekend.
Ce beneficii oferă angajatorul
Pentru a-și atrage angajații, cei de la Dedeman România oferă:
-instruire continuă, programe de dezvoltare a competențelor;
-oportunități de promovare în cadrul companiei;
-recompense, sub formă de bonusuri lunare atractive, în funcție de nivelul de dedicare în realizarea sarcinilor. De asemenea, o colaborare pe termen lung aduce beneficii.
De asemenea, multe sunt cazurile în care studenți lucrează aici pentru că programul le permite să ajungă și la cursuri.
Responsabilitățile unui casier
Iată ce au comunicat cei de la Dedeman despre responsabilitățile unui casier:
„Te asiguri că toate produsele sunt scanate și cantitățile sunt corecte. Încasezi contravaloarea mărfii și emiți documentele fiscale aferente. Întocmești zilnic documente de casa, monetarul și fișa de documente (foile CEC, ordin de plata, bonuri POS, tichete)”
Mai multe detalii sunt disponibile la compania de bricolaj, la un interviu.