Liam Bagnall și-a comandat mâncare prin intermediul unei aplicații, însă nu s-a gândit nicio secundă că livratorul, tânărul care urma să îi aducă la adresă comanda, o să înfrupte din ea. Iată mai jos, în articol, ce discuție au purtat cei doi pe telefon.
Liam Bagnall este un tânăr din Marea Britanie care și-a făcut o comandă de mâncare printr-o aplicație. Însă meniul comandat nu a mai ajuns acasă și a rămas, practic, cu „buza umflată”.
Liam Bagnall a făcut recent o comandă pe aplicația Deliveroo din Marea Britanie. Nerăbdător tare să se înfrupte din mâncare, tânărul nu avea niciun habar că, de fapt, livratorul o să fie cel „satisfăcut” din punct de vedere culinar, în ziua respectivă. Șocul și mai mare a fost când Liam a primit un mesaj din partea persoanei care ar fi trebuit să îi livreze hrana la domiciliu.
Pe Twitter a fost postată conversația dintre Liam Bagnall și livratorul de la compania britanică. Se pare că, fără vreun moment de ezitare sau vreo părere de rău, livratorul l-a anunța pe client că mâncarea, practic, nu mai ajunge la el, pentru că fusese, deja, „devorată”.
Dialogul dintre Liam (clientul) și livrator s-a desfășurat pe aplicație:
Livratorul: ”Îmi pare rău”
Clientul: ”Ce s-a întâmplat?”
Livratorul: ”Mâncarea a fost foarte delicioasă. Am mâncat-o. Poți să trimiți o sesizare la companie”
Clientul: ”Ești o persoană îngrozitoare”
Livratorul: ”Nu îmi pasă”.
Clientului nu i-a venit să creadă de ce „pățanie” a avut parte. Bărbatul a făcut, într-adevăr, o sesizare la compania britanică, iar reprezentanții investighează acest incident, arată dailystar.co.uk.
Sursă foto: Twitter