Ce i s-a întâmplat unei românce în Grecia „Asta cu seriozitatea şi amabilitatea grecilor e doar un mit”

Publicat: 01/07/2022 | 23:30
Terasa unui hotel din Grecia Sursă foto: Pixabay

O românca și-a planificat vacanța din Grecia cu mult timp înainte să plece din țară a avut parte de una dintre cele mai groaznice experiențe ale vieții sale când a ajuns la hotel. Femeia a povestit totul pe pagina personală de Facebook. Vei rămâne surprins când vei afla ce a pățit aceasta.

O turistă româncă şi-a rezervat din timp camere la un hotel de patru stele, însă odată ajunsă la cazare, a realizat că totul a fost în zadar. A avut parte de un șoc.

CITEȘTE ȘI: DE NECREZUT CE A PĂŢIT O ROMÂNCĂ ÎN VACANŢA DIN GRECIA? “AU MICŞORAT CANTITĂŢILE SAU AU SCOS GARNITURILE”

Femeia şi-a povestit păţania pe grupul de Facebook Forum Grecia şi le-a cerut intrernauţilor sfaturi cum ar putea rezolva problema. Asta după ce, deşi a plătit o sumă importantă de bani, şi-a rezervat camere cu vedere la mare, odată ajunsă la hotel a descoperit că nu are acces în camerele pentru care făcuse rezervare. În schimb, angajaţii hotelului i-au pus la dispoziţie o cameră economy.

„Bună ziua! Am rezervat în urmă cu o lună prin agenţia Tez, două camere în Rhodos, hotel Akti Imperial şi la recepţie ni s-au dat camere net inferioare, nu cele plătite! Economy room în loc de standard room şi a doua cu Sea view şi ni s-a repartizat lateral sea view! Am dus lungi negocieri, dau dintr-un colţ în altul (că nu mai sunt camere, că ne oferă spa gratuit etc). Grecii observ clar că nu mai sunt serioşi! Cum putem rezolva?”, a scris femeia pe grupul de pe Facebook.

Reacţiile membrilor grupului au fost diverse. O parte din persoane au spus că au avut experienţe similare, altele au dat vina pe agenţia de turism, deşi femeia specificase că problema este de la hotelierul grec.

„Problema nu este a grecilor, companiile româneşti transmit datele greşit de multe ori, am întâlnit zeci de români care s-au trezit la hotel că nu au primit ceea ce plătiseră. Hotelul le-a arătat lista primită din România de la companie, iar compania nu menţiona hotelului aceeaşi cameră”, a spus cineva.

„Hai să fim serioşi…dacă oferă spa gratuit înseamnă că sunt perfect conştienţi că au dat camere inferioare celor plătite! Aşa că asta cu ”problema nu este a grecilor”, ”grecii sunt foarte amabili”…etc…nu stă în picioare. Am păţit şi eu anul trecut, în Corfu. Cazare prin booking, totul bine…am ajuns la hotel, mi s-au dat două camere identice, în timp ce eu solicitasem una tip standard şi una tip superior.

Iniţial, proprietarul la fel a încercat să se fofileze, dar nu i-a mers. Totuşi, a trebuit să stăm o noapte în cea standard pentru că abia din a două zi s-a eliberat cealaltă. A venit cu tot felul de variante…ba că-mi returnează diferenţa de bani, ba că ne oferă o zi în plus…nici n-am stat la discuţîi! Mie îmi dai ce am plătit! Până la urmă am rezolvat, bineînţeles, cu insistenţă şi fără să fac vreo concesie, ceea ce îi recomand şi doamnei care a postat”, a răspuns altcineva.

„Asta cu seriozitatea şi amabilitatea grecilor e doar un mit. Totul e de suprafaţă pentru a câştiga mai mult (ei trăind din turism)”, a mai scris o persoană.

VEZI ȘI: CU CÂT SE VÂND VOUCHERELE DE VACANŢĂ, ÎN CLUJ? ARDELENII FAC BANI FRUMOŞI, DEŞI E TOTAL INTERZIS

Andreea Bolocan
Absolventă a Universității București, Facultatea de Administrație și Afaceri, profilul Business Administration. Lucrează de 5 ani în presă. Până de curând a fost și instructor de tenis de câmp. În prezent este redactor la CANCAN.RO, ce aparține de trustul GÂNDUL MEDIA NETWORK S.R.L. ... citește mai mult