Ce frate bazat are bossul de la OTV
Daca cineva ar fi intrebat-o pe Maria Diaconescu din Caracal ce vor ajunge fiii ei, cu siguranta nu ar fi stiut sa spuna ca drumul lor va fi atat de reusit. Plecati din casa parinteasca de foarte tineri, Nicolae, Dan si Mario au facut cariera acolo unde s-au dus. Daca Dan si Mario se ocupa de televiziune, destinul lui Nicolae a luat o cu totul alta directie. De mai bine de 20 de ani, el lucreaza la Fabrica de Avioane „Aerostar” din Bacau. A inceput de jos, ca simplu inginer, si acum este Business Manager Dezvoltare si Coordonator Program Mentenanta pentru avionul Boeing 737. Cu alte cuvinte, este implicat atat in planurile de afaceri ale companiei pe termen lung, dar este si specialistul numarul unu din tara in reparatia si intretinerea acestui tip de avion. In varsta de 48 de ani, Nicolae Diaconescu este casatorit, are doi copii si locuieste intr-un apartament din Bacau. Departe de a avea viata de vedeta a fratelui sau de la OTV, el este, de fapt, obligat prin natura serviciului sa traiasca in anonimat. „Este extrem de constiincios la serviciu si tocmai de aceea a ajuns unde este. Intamplator am aflat ca este fratele lui Dan Diaconescu. Evita subiectul si nu a iesit niciodata in presa”, ne-a declarat unul dintre colegii sai. Mario, om de incredere la televiziune Fratele cel mic al lui Dan Diaconescu, Mario, este unul dintre oamenii de baza ai acestuia in televiziune, avand functia de director tehnic. De altfel, el detine 33% din DDTV. Are 41 de ani, e casatorit si are un baietel. Ziaristul cu iaht si Bentley Cunoscutul patron al OTV a facut avere din televiziune, ajungand acum la 25 de milioane de euro, mai multe case, iaht, elicopter si masini de lux. Are o fetita de patru ani, Dona, impreuna cu iubita lui, Emilia. Dan Diaconescu are 43 de ani si a absolvit Facultatea de Mecanica din Bucuresti. Obiectiv strategic Situata pe o strada cu nume predestinat – Strada Condorilor – Fabrica „Aerostar” a fost infiintata in 1953 ca Uzina de Reparatii Avioane. In 1991 a devenit societate pe actiuni, iar istoricul este impresionant: aici s-a reparat, de fapt, tot ce inseamna aeronava in Romania, s-au construit trenuri de aterizare si avioane. Obiectiv strategic, fabrica are contracte atat cu Ministerul Apararii, cat si cu companii private. Numai in anul 2008 au fost reparate 30 de aparate Boeing 737, ceea ce a facut sa creasca profitul cu zece procente.