Ce face Meghan Markle de când a renunțat la titlurile regale. Din ce își câștigă traiul soția prințului Harry

Publicat: 19/04/2024 | 12:30
Meghan Markle, scorpia de la Palat/foto: social media

Meghan Markle a preluat o serie de roluri de când ea și prințul Harry s-au retras din rolurile lor regale. în martie 2020. De atunci, Meghan Markle a cochetat cu mai multe joburi, din diferite domenii.

Meghan Markle a jonglat cu mai multe roluri și business-uri de când nu mai este membru activ al familiei regale britanice. De la gazdă de podcast, la investitor, la vedetă de film, Meghan a găsit diferite soluții prin care să își câștige veniturile.

După ce Ducele și Ducesa de Sussex au confirmat oficial că nu vor mai fi membri seniori ai familiei regale, ceea ce a însemnat, de asemenea, că nu își vor mai păstra patronajele (implicarea lor regală în numeroase organizații caritabile din Marea Britanie), Meghan și Harry s-au mutat în casa lor din Santa Barbara, California, unde își cresc cei doi copii, pe Archie și Lilibet.

Citește și: PRINȚUL HARRY ȘI MEGHAN MARKLE DAU O NOUĂ LOVITURĂ PE PIAȚA MEDIA! DUCII DE SUSSEX AU SEMNAT CU NETFLIX ȘI VOR PRODUCE DOUĂ NOI SERIALE

Cu ce se ocupă Meghan Markle de când a renunțat la titlurile regale. Prințul Harry o susține în tot ceea ce face

Cuplul a lucrat, de asemenea, la o serie de afaceri pentru a se întreține după ce au fost ,,tăiați” financiar de familia lui Harry, după cum a explicat el în timpul unui interviu din 2021 cu Oprah Winfrey. Pe lângă faptul că lucrează la organizația lor nonprofit, Archewell Foundation, Meghan și Harry au încheiat contracte cu companii importante precum Spotify de când s-au retras din viața regală.

În martie 2024, Meghan și-a anunțat cea mai nouă afacere, un brand numit American Riviera Orchard, care va oferi o varietate de produse, de la cărți de bucate, la veselă și mâncare. Brandul amintește de precedentul blog de lifestyle al lui Meghan, The Tig, pe care l-a închis în 2017. Ducesa a început The Tig (numit după vinul italian Tignanello) în 2014 și a folosit platforma pentru a scrie despre mâncarea ei preferată, despre locurile în care călătorește, precum și despre reflecțiile sale personale despre viață.:

„După aproape trei ani frumoși în această aventură cu voi, este timpul să spunem la revedere The Tig”, a scris ea pe site la închiderea acestuia, conform People.

De la lansarea propriului podcast până la lansarea unui brand de stil de viață, iată o privire asupra tuturor afacerilor lui Meghan Markle de când s-a îndepărtat de rolul său regal.

Organizația non-profit a lui Harry și Meghan – Fundația Archewell

După ce au anunțat că se vor retrage din îndatoririle regale, în martie 2020, Harry și Meghan s-au concentrat pe organizația lor nonprofit, Archewell Foundation.

„Înainte de SussexRoyal a venit ideea de „arche” – cuvântul grecesc care înseamnă „sursă de acțiune”. Ne-am conectat la acest concept pentru organizația caritabilă pe care speram să o construim într-o zi și a devenit sursa de inspirație pentru numele fiului nostru”, a spus cuplul.

La șase luni de la anunțul inițial au creat un site web pentru fundație. De atunci, cuplul și-a folosit organizația non-profit pentru a strânge bani pentru diverse organizații de caritate.

De asemenea, în septembrie 2020 s-a anunțat că Meghan și Harry au semnat un contract multianual cu o celebră platformă de streaming pentru a produce mai multe proiecte.

,,Viețile noastre, atât independent unul de celălalt, cât și ca un cuplu, ne-au permis să înțelegem puterea spiritului uman: a curajului, a rezistenței și a nevoii de conectare. Prin munca noastră cu diverse comunități și mediile lor, până la a pune în lumină oameni și cauze din întreaga lume, ne vom concentra pe crearea de conținut care informează, dar și dă speranță”, au spus ei într-o declarație.

Doi ani mai târziu, în decembrie 2022, a avut loc premiera documentarului „Harry&Meghan”. Acesta a documentat totul despre viața lor, de la primele etape ale relației lor până la decizia acestora de a părăsi Regatul Unit. De atunci, Harry și Meghan au produs o serie de proiecte, inclusiv seriile documentare „Live to Lead” și „Heart of Invictus”. Cei doi au mai multe proiecte programate pentru anul 2024.

Parteneriatul dintre Harry și Meghan și Ethic

În octombrie 2021, Harry și Meghan au anunțat un nou parteneriat într-un domeniu complet diferit de activitatea lor anterioară: finanțele. Ei și-au asumat rolurile de „parteneri de impact” cu Ethic, o companie de servicii financiare axată pe investiții de mediu și de guvernanță.

Decizia de a se asocia cu Ethic a fost una personală pentru Meghan, care a declarat pentru The New York Times că „investițiile nu au fost niciodată ceva ce ea a văzut în copilărie ca fiind o opțiune”.

„În lumea din care vin eu nu se vorbește despre investiții. Nu îți permiți luxul de a investi”, a spus Meghan.

Brandul de lifestyle al lui Meghan – American Riviera Orchard

Meghan și-a anunțat recent cel mai nou business – American Riviera Orchard. Anunțul a fost făcut pe Instagram, marcând astfel revenirea ducesei în social media, pentru prima dată în ultimii cinci ani.

Proiectul surpriză a debutat atât cu un cont de Instagram, cât și cu un site propriu. Numele pare a face trimitere la locul în care a crescut Meghan – Santa Barbara – despre care Travel & Leisure scrie că este considerată „riviera americană datorită climei sale temperate și datorită peisajelor luxuriante, precum și a culturii robuste a mâncării și vinului”.

Logo-ul include și numele „Montecito”, care este cartierul în care locuiesc ducele și ducesa de Sussex.

Brandul pare să fi atras atenția fanilor și a celebrităților deopotrivă, întrucât a adunat peste 375.000 de urmăritori în mai puțin de 24 de ore. Primul produs al brandului este un borcan de dulceață de căpșuni.

Citește și: MEGHAN MARKLE, GEST ȘOCANT LA MECIUL DE POLO AL PRINȚULUI HARRY. MOMENTUL S-A VIRALIZAT RAPID

FOTO: Shutterstock