Ce a putut să pățească Anna, o tânără care și-a comandat mai multe rochii de pe Shein. A chemat Poliția când a văzut ce era în colet, de fapt
Anna Elliott, o tânără din Tennessee, a fost de-a dreptul stupefiată după ce a primit coeltul așteptat de la SHein. Dcaă tânăra spera să primească rochile comandate, Anna a descoperit în coletul de pe Shein un lucru bizar. Mai concret, în coletul livrat de firma de curierat FedEx, tânăra a descoperit o fiolă misterioasă cu sânge, conform revistei People.
Anna Elliott a postat un videoclip pe TikTok-ul ei, în care explica pățania sa bizară. În plus față de o fiolă de sânge uman, ea a susținut că pachetul ei, care trebuia să conțină doar rochii, avea și o cutie de fasole mexicană în interior. În clipul devenit viral pe TikTok, care în 3 zile de când a fost postat a făcut 7 milioane de vizualizări, Anna a oferit detalii șocante urmăritorilor săi:
„Tocmai am primit un pachet de la Shein care conținea o fiolă de sânge uman de la o companie de testare. Nu avea nume, nici cabinet, nici dată”., a mărturisit tânăra.
Cât de periculos putea fi coletul primit de Anna Elliott
Tânăra a spus că ulterior a contactat compania de testare a sângelui pentru a raporta ceea ce a găsit:
,,Doamna de la compania de testare a spus că încearcă să descopere ce s-a întâmplat. Aceasta a spus că a fost complet greșit și că nici măcar nu trimit sânge către oameni. Ei doar transportă sânge între medici” , a explicat Anna.
De asemenea, Anna a spus că a contactat Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), care au susținut că vor depune un raport și investiga incidentul, considerându-l un ,,pericol biologic major”.
Citește și: O TÂNĂRĂ ȘI-A COMANDAT O ROCHIE DE PE INTERNET. CÂND A DESCHIS ÎNSĂ COLETUL, SĂ CADĂ DIN PICIOARE
Ce răspuns au oferit cei de la Shein
Pentru publicație internațională The Post, un purtător de cuvânt al companiei Shein a declarat următoarele:
,,Când am fost anunțați că un client a primit un pachet care a fost manipulat, am lansat imediat o investigație. Acest lucru a indicat că atunci când pachetul a finalizat procesul nostru de control al calității și a părăsit instalația noastră, conținea doar articolele SHEIN comandate. Vom continua să sprijinim în mod activ clientul în continuarea investigației sale cu privire la ceea ce s-a întâmplat odată ce pachetul ei a părăsit o unitate SHEIN.” ,a fost răspunsul acestora.
Tânăra a încercat să ia legătura și cu firma de curierat FedEx, însă aceștia inițial nu au făcut prea multe pentru a o ajuta. A trebuit să aștepte ceva timp, după care a fost contactă de cei de la FedEx. Anna a mărturisit că un angajat FedEx i-a spus că pachetele uneori ,,se deschid în tranzit” și că angajații pun lucrurile într-un alt pachet și uneori le pot încurca. Astfel, un purtător de cuvânt al FedEx a oferit pentru The Post următoarea declarație:
,,Ne cerem scuze sincer pentru această experiență. Ne-am angajat să tratăm expedierile clienților noștri cu cea mai mare atenție și luăm măsurile adecvate pentru a aborda această problemă.”, au concluzionat aceștia.
FOTO: Shutterstock