Robert Tudor, de profesie jurist , s-a apucat sa construiasca doua masini impresionante din alte patru vehicule! Rezultatul spectaculos a fost prezentat, in weekend, in cadrul unui show!
Primii colosi pe patru roti construiti in tara au oferit de Ziua Copilului un show de exceptie in comuna Berceni. Robert Tudor, ”parintele” celor doi colosi, a construit cei doi giganti in perioada noimbrie 2012– aprilie 2013. A petrecut in garaj circa 12 ore pe zi, lucrand la cei doi mastodonti.
“Aveam doua masini de teren pick-up si doua camioane militare, dar nici una dintre nu ar fi corespuns din punct de vedere tehnic pentru circulatia pe drumurile publice, asa ca m-am gandit ca ar fi frumos sa le transform.
Astfel, astazi ar fi fost cel mai probabil la Rabla. Ideea monstertrucks a pornit de la rugamintea fiului meu Albert in varsta de noua ani, de a-i transforma masinutele in monster truck, apoi tot el mi -a sugerat sa construiesc una reala”, a spus Robert.
Pe viitor cele doua masini vor fi folosite, contra cost, de cei care vor sa incerce un nou sport extreme, adica sa conduca un Monster Truck.
“A fost foarte greu, la limita imposibilului. M-am mirat si eu ca am reusit. Am o mare satisfactie, tinand cont ca au iesit din mana mea, ca am facut din niste rable, ceva care sa faca show. Pana la sfarsitul anului vrea sa construiesc un Monster Truck ca cele din America, dar cu caroserie de IMS”, ne-a mai povestit Robert, care de profesie este jurist.
Primul Monster Truck este construit dintr-un DAC militar si un Aro 324, are un motor turbodiesel de 6.000 centimetri cubi, sase cilindri in linie cu o putere aproximativ de 200 cai putere, roti de combina romaneasca C14, este deci o masina romaneasca suta la suta. Rezultatul – Dacaro (inchisa la culoare).
Monster Truck 2 este construit dintr-un camion militar rusesc Gaz66 si un Nissan Pick-up, are un motor diesel reinventat – la baza e un motor de aro de Brasov, de 3.119 centimetri cubi, in interior exista un set motor si camasi de pistoane de Saviem si acum are o capacitate cilindrice de 4.000 centimetri cubi, o putere de 150 cai, pompa de injectie de tractor romanesc U650.
(A.S.) (Sursa foto monstertrucks.ro)