Ce a primit un pasager Ryanair de la clasa bussines, după ce a comandat un sandwich. A crezut că nu vede bine!

Publicat: 15/06/2024 | 14:07
Ce a primit un pasager Ryanair de la clasa bussines, după ce a comandat un sandwich/ sursă foto: Facebook

Printre cele mai râvnite locuri din avion – în afară de cele mai sigure, în caz de prăbușire – sunt cele de la clasa bussines. Se presupune că – pentru o sumă de bani în plus față de biletul standard – pasagerii au parte de scaune suficient de mari, care se înclină până la 180 de grade, servicii de calitate, mâncare gratuit și servire ireproșabilă. Ei bine, se pare că toate aceste beneficii nu sunt standard și nu sunt valabile în cazul tuturor companiilor aeriene. Un pasager care a călătorit cu Ryanair a comandat un sandwich și a crezut că nu vede bine când a primit produsul.

Pasagerul a dat în vileag compania aeriană și a făcut publică o fotografie cu produsul comandat. Bărbatul a călătorit cu un avion care aparține companiei Ryanair la clasa business – de la Londra la Berlin. În timpul zborului acesta a comandat un panini sandwich, însă a rămas șocat când a văzut ce conține, de fapt.

Citește și: MOTIVUL PENTRU CARE ACEȘTI DOI PASAGERI AU FOST DAȚI AFARĂ DIN AVION. CE GLUMĂ PROASTĂ AU FĂCUT, ÎNAINTE DE DECOLARE

Ce conținea, de fapt, sandwich-ul pasagerului Ryanair

Acesta a primit un sandwich preparat dintr-o chiflă și două felii de șuncă și nimic mai mult. Dezgustat de serviciile oferite din partea companiei de zbor și… flămând, pasagerul și-a făcut publică povestea pe o rețea de socializare, în speranța că reprezentanții companiei aeriene vor lua măsuri.

”Ryanair Business Panini cu extra ”spațiu pentru picioare”. De la Londra la Berlin, genial”,  a scris turistul în descrierea fotografiei.

Ce a primit un pasager Ryanair de la clasa bussines, după ce a comandat un sandwich/ sursă foto: Facebook

Nu este singurul caz în care pasagerii care călătoresc la clasa business întâmpină astfel de neplăceri. Un bărbat care se afla la bordul unui zbor al companiei Japan Airlines – de la Jakarta la Tokyo, a cerut să comande ceva de mâncare vegan, diferit de cele două mese clasice servite de companie. Prima masă inclusă în prețul biletului de avion conținea un aperitiv și o băutură răcoritoare, iar a doua a fost masa de prânz.

Fiind vegetarian, pasagerul a cerut personalului de la bord să fie servit cu mâncare vegană. Ei bine, bărbatul a primit o banană și două bețișoare chinezești, iar la al doilea fel de mâncare – la masa de prânz- bărbatul a primit o porție de spaghete.: ”Mi s-a servit o singură banană. Sincer, destul de șocant. Este puțin jignitor să mi se dea o singură banană în timp ce alții primesc un meniu mult mai consistent și aromat”, a spus Chari Kris, pasagerul vegan. În mod normal meniul non-vegan includea omletă cu brânză, somon la grătar – la meniul japonez, ratatouille și un cârnat de pui – la meniul occidental