Comenzile online câștigă tot mai mult teren. Mulți oameni apelează la aceste servicii, însă uneori lucrurile nu merg așa cum trebuie, iar cumpărătorii au parte de surprize de proporții când deschid coletele. Este și cazul unui bărbat din Botoșani care a rămas fără cuvinte când a văzut cum arată comanda sa în valoare de 1.000 de euro.
Un bărbat din Botoșani a comandat online un sistem All-in-One PC în valoare de 5.000 de lei. Peste două zile a fost sunat de curier pentru a primi produsul, însă cum acesta nu era acasă, curierul a transportă coletul la sediul companiei, de unde bărbatul a mers să îl ridice singur, peste câteva ore. (CITEȘTE ȘI: O TÂNĂRĂ A COMANDAT UN TELEFON PE INTERNET, DAR I S-A FĂCUT RĂU ATUNCI CÂND A DESCHIS CUTIA)
Însă, după ce bărbatul a ridicat coletul și l-a deschis a avut parte de o surpriză de proporții. Computerul comandat nu a ajuns la el într-o stare prea bună. PC-ul avea jumătate din ecran spart, semn al unei izbituri violente, potrivit YesComment.ro.
Din fericire, bărbatul a reușit să returneze produsul și să își primească banii înapoi, însă a rămas fără obiectul de care avea nevoie.
Cazul bărbatului nu a fost singular, pentru că la doar câteva zile povestea s-a repetat. Un alt antreprenor botoșănean a trecut prin aceleași lucru după ce a comandat același produs.
De această dată, bărbatul s-a întâlnit cu livratorul, însă rezultatul a fost același. De la început acesta a observat că ceva nu este în regulă cu produsul comandat, având în vedere că ambalajul produsului era sfâșiat într-o parte, ruptura ajungând chiar până la PC. Mai mult, inclusiv folia care ar fi trebuit să protejeze computerul era ruptă.
Ca și în cazul anterior, bărbatul a returnat produsul și a recuperat banii. Însă în ambele cazuri, clienții au fost profund dezamăgiți de ce au primit, produse de mii de euro ajungând distruse la destinație.