O turistă, care a sperat că va avea parte de o experiență de-a dreptul superbă la munte, a rămas cu un gust amar în momentul în care a intrat în camera de hotel. Dacă pe internet pozele erau atrăgătoare, în realitate lucrurile au fost de-a dreptul teribile. Iată care a fost nemulțumirea româncei care a plecat la Sinaia pentru câteva zile.
Majoritatea hotelurilor de la munte și-au deschis ușile pentru turiști, în această perioadă, mai ales după ce zăpada s-a așternut substanțial. Pachetele promoționale nu au expirat încă, deși sărbătorile de iarnă au trecut demult, iar turiștii nu contenesc să își programeze cât mai multe vizite în stațiuni precum Predeal, Sinaia sau Bușteni.
O turistă a luat decizia de a merge pentru câteva zile la munte, iar Sinaia părea cea mai bună alegere, dacă ne gândim la raportul calitate-preț. Deoarece nu s-a gândit să facă o rezervare cu câteva zile înainte, persoana în cauză a trebuit să intre repede pe diferite site-uri pentru a vedea ce locație mai este disponibilă. În cele din urmă, a ales un hotel de 4 stele, spune ea.
La prima vedere, locația părea de-a dreptul superbă, cu spa, parcare, oameni calzi și blânzi, dornici să dea o mână de ajutor, dacă era cazul. Dar, în momentul în care turista a vrut să își ducă bagajele în cameră, a descoperit ce condiții grele există, de fapt. Draperiile pătate, prizele ieșite din perete, rugina și baia de epocă au reprezentat câteva dintre problemele cu care turista și partenerul său au fost nevoiți să se confrunte.
„Am plecat de acasă miercuri dimineața fără a avea o rezervare la vreun hotel. Ajunși în Sinaia am hotărât să ne cazăm la un hotel de 4 stele, văzând pe site-ul hotelului condițiile de cazare și faptul că aveau un spa. Ajunși în recepție, am primit ultima camera liberă, la prețul de 1.290 lei pentru 3 nopți.
Aspectul camerei a fost extrem de dezamăgitor pentru un hotel de 4 stele: prizele se mișcau în perete, draperiile pătate de vin, baia din epoca ceaușistă, ușile arătau deplorabil, calorifere ruginite. Deci cea mai mare dezamăgire a fost raportul calitate-preț, faptul că la recepție sau pe site nu menționează că există în hotel camere de 2 stele și camere de 4 stele (pentru că nu înțelegeam diferența dintre camerele de pe site și cea pe care am primit-o)”, a scris pe Facebook, turista.