O familie din Cluj-Napoca s-a confruntat cu o situație neașteptată, după ce a cumpărat un frigider de Black Friday. Curierul le-a cam dat bătăi de cap oamenilor și au ajuns să ceară ajutorul directorului de la magazin! Ce s-a întâmplat mai exact? Vă prezentăm cele mai noi detalii!
Mulți români cumpără electrocasnice de Black Friday, iar o familie din Cluj-Napoca a decis că era momentul potrivit pentru a achiziționa un nou frigider. Mare le-a fost mirarea oamenilor în momentul în care curierul nu le-a urcat frigiderul până în fața ușii, asta în ciuda faptului că au plătit și pentru livare.
„Vineri, 8 noiembrie, am cumpărat un frigider. Am achitat și livrarea și am fost informați că o să ajungă pe la începutul săptămânii. Luni am primit un mesaj că o să fie livrat bunul cumpărat și să eliberez frigiderul vechi, astfel când ajung ei să fie pregătit, având opțiunea de Buy-Back. Au trecut câteva ore bune până au ajuns ei” a povestit clujeanca, potrivit stiridecluj.ro.
Ceea ce a șocat-o și mai tare pe femeia din Cluj a fost faptul că i s-a spus că frigiderul nu intra pe ușă. Curierul nu a mai revenit, așa că l-a sunat pentru a-l anunța că soțul ei îl poate ajuta să urce aparatul electrocasnic în apartament.
În acel moment, curierul i-a spus că nici dacă îi oferă 400 de lei nu s-ar mai întoarce. Ba chiar mai mult, bărbatul a sfătuit-o să cumpere un frigider mai mic.
„Cu toate că nu au urcat frigiderul până în fața ușii, curierul mi-a spus că frigiderul nu va avea loc pe ușă. Între timp a fost sunat de cineva, moment în care ne-a anunțat că o să meargă până la acea persoană, după care o să revină. Nu s-a mai întâmplat. Soțul meu urma să ajungă acasă, așa că i-am anunțat la telefon că îi poate ajuta să ducă frigiderul în casă. Răspunsul curierului a fost: «Dacă îmi dă 300, 400 de lei, poate, dar nici măcar așa nu mă mai întorc.» I-am răspuns că «nu se poate așa ceva, că e frigiderul nostru cumpărat», însă acesta a continuat prin a zice că «Nu, că e prea mare, vă recomand să faceți retur și să cumpărați altul mai mic»”, a mai spus femeia.
Nici nu au mai reușit să dea de curier ulterior, asta pentru că acesta le-a blocat numerele de telefon. Chiar dacă au anunțat magazinul că frigiderul nu a fost livrat și li s-a promis că urma să fie livrat în următoarea zi, acest lucru nu s-a întâmplat, așa că au mers fizic acolo, iar directorul a rezolvat situația.
„Am încercat după să îl sunăm, dar degeaba, ne-a blocat numărul și mie, și soțului meu. Am contactat și magazinul și le-am explicat situația, iar ei ne-au anunțat că probabil o să-l livreze mâine. Acest lucru nu s-a întâmplat, așa că am mers fizic în magazin să rezolvăm problema, unde am dat de director. El a contactat persoanele și am fost asigurați că o să se livreze”, a adăugat femeia.
Citește și: A fost bătaie pe șaorma gratis! Nu doar electrocasnicele au fost la ofertă de Black Friday
Frigiderul a fost livrat, în cele din urmă, însă curierii nici măcar nu ar fi încercat să îl ducă în locuință. Cu toate acestea, familia a semnat o hârtie. Apartatul electrocasnic a fost dus în apartament de soțul femeii și un vecin.
„Astăzi ne-a fost livrat, însă curierii doar l-au adus sus și aceeași întâmplare: «e prea mare, nu intră», nici măcar nu au încercat. Am fost rugați să semnăm o hârtie, iar el a spus că o să meargă să-și cheme colegul. Nici nu s-a mai întors, au plecat. Într-un final, soțul a reușit, împreună cu un vecin, să bage frigiderul în casă”, a mărturisit clujeanca.
Citește și: Cum a vândut eMag o mașină în cutie, de Black Friday? ”Adăugați produsul în coș și…”