Ce a pățit Alexandru din București, după ce a comandat o pizza din restaurantul lui Mugur Mihăescu: „Cum e posibil așa ceva?”
Nu multă lume știe că Mugur Mihăescu pe lângă activitatea de pe scenă este și un antreprenor de succes. Acesta deține mai multe restaurante în Capitală, iar recent și-a deschis și un lanț de pizzerii online. Cei care au încercat preparatele actorului sunt mulți, iar unii au avut numai cuvinte de laudă, în schimb există și alții care au câteva plângeri. Din ultima categorie face parte și Alexandru din București, care nu a avut o experiență prea plăcută atunci când a comandat de la Mugur Mihăescu. Ce a pățit bărbatul?
Mugur Mihăescu este proprietarul a trei pub-uri din Centrul Vechi al Capitalei și a unui lanț de pizzerii online, Zest Pizza. Cea din urmă afacere are mai multe puncte de livrare în tot Bucureștiul, iar iubitorii de pizza nu ezită să comande. Însă, se pare că nu fiecare comandă aduce și un client fericit. Recent, un tânăr din București a avut parte de o experiență neplăcută atunci când a comandant de la Mugur Mihăescu. Ce l-a nemulțumit pe Alexandru?
(CITEȘTE ȘI: CUM ARATĂ CASA ÎN CARE LOCUIEȘTE MUGUR MIHĂESCU. VILA DIN PIPERA ARE PISCINĂ INTERIOARĂ ȘI GAZON PE ACOPERIȘ)
„Cum e posibil așa ceva?”
Așa cum spuneam, de ceva vreme, Mugur Mihăescu este un antreprenor de succes. În anul 2009 și-a deschis prima afacere în HoReCa, iar acum deține alături de fratele său Liviu Mihăescu trei pub-uri. Pe lângă asta, cei doi frați s-au apucat și de pizza, iar în urmă cu ceva timp au pus pe picioare lanțul de pizzerii online Zest Pizza.
Cea din urmă afacere merge foarte bine, iar clienții sunt numeroși. Recent, Alexandru, un tânăr din București, a decis să facă o comandă cu livrare la domiciliu de la Zest Pizza, însă nu a avut o experiență prea plăcută. Supărat de tot ce i s-a întâmplat, bărbatul nu s-a abținut și i-a apostrofat imediat pe patroni.
Mai exact, prima dezamăgire a lui Alexandru a fost că atunci când a primit comanda a realizat imediat că aceasta este greșită. Dar, astfel de lucruri se pot întâmpla oricui, așa că tânărul a sunat la Zest Pizza pentru a remedia problema. Însă, abia acum, Alexandru avea să se enerveze.
Atunci când a sunat să reclame faptul că a primit o comandă greșită, Alexandru a fost întâmpinat de un glas ce i-a vorbit în limba engleză. Bărbatul a cerut să comunice cu o persoană care știe să vorbească românește, însă acest lucru a fost imposibil, căci toți angajații vorbeau doar în limba engleză.
Ei bine, acest lucru l-a enervat teribil pe Alexandru, care și-a exprimat nemulțumirea în mediul online și a amenințat că va face o reclamație. Mesajul acestuia a fost reperat de către proprietari, care nu au ezitat și au răspuns.
„Cum este posibil să suni la Zest să încerci să le explici că au greșit comanda și să ți se ceară să vorbești în engleză? Cum să nu existe vorbitori de română acolo? Direct ANPC”, este mesajul de nemulțumire transmis de Alexandru.
„Salut! Ne pare rău de situația neplăcută pe care ai avut-o, dar avem și lucrători din afara țării, iar aceștia știu să răspundă doar în engleză. Pe pagina de Facebook există un număr de telefon la care răspunde cineva în română. Îți las aici și numărul de telefon”, a răspuns Liviu Mihăescu.
Mugur Mihăescu: „Zero forță de muncă”
Problema pe care Alexandru a întâmpinat-o se pare că persistă de o bună perioadă în locațiile deținute de Mugur Mihăescu. În urmă cu ceva timp, acesta se plângea că nu își găsește angajați în România, așa că a decis să aducă forță de muncă din afara țării.
„Zero forță de muncă în România. Găsești, dar vai steaua ei de forță de muncă! Pleacă, nu se fidelizează deloc. Noi importăm. Vrem acum să aducem 14 persoane din Bangladesh.
Ne-am deschis un lanț de pizzerii și nu are cine să facă coca. Vai de steaua noastră. Dacă ne vin oamenii din Bangladesh, mai deschidem puncte de delivery. Deschidem câte putem”, declara Mugur Mihăescu, în urmă cu ceva timp.