Cine s-a gandit vreodata ca o simpla masa te poate duce direct la doctor? Un bucurestean a ajuns la stomatolog dupa ce a muscat dintr-un sandvis, el sustine ca in paine era “ascunsa” o agrafa din metal.
“Eram la hypermarket si inainte de pauza de masa mi-am luat un sandvis de la ei, de la divizia de catering. A costat in jur de sase lei. M-am dus cu colegul in parcarea subterana a magazinului si am incercat sa mananc din el. Am muscat, initial am crezut ca era un sambure, m-am uitat dar nu am vazut nimic si am incercat sa musc a doua oara. Atunci mi s-a rupt dintele, fiind fractur de la prima muscatura”, ne-a povestit Marian.
De altfel, tanarul ne-a spus ca agrafa era bagata in paine si nu aveai cum sa o vezi. El a muscat cu pofta din sandvis, iar incisivul frontal a cedat, provocandu-i dureri cumplite.
“In secunda doi m-am dus in magazine, la famacie sa-mi iau calmante sa-mi potolesc durerea. Apoi m-am dus la ei, la catering sa le explic ce s-a intamplat. Le-am arat sandvisul si agrafa din el. Ei si-au cerut scuze, au spus ca nu stiu de unde provine agrafa si m-au indrumat sa fac o reclamatie catre acest hypermarket, ca ulterior sa fiu contactat de ei spunandu-mi ca pot sa fac orice imi sta in putinta. Adica sa-i dau in judecata sau sa chem Oficiul pentru Protectia Consumatorului”, ne-a mai explicat Marian Sandu.
De altfel, zilele ce au urmat au fost doar drumuri la medicul stomatolog, IML pentru a-si face toate analizele si pentru a strange actele necesare. Tanarul a facut o plangere chiar si la OPC, referitor la acest caz. De la IML Marian a primit un document care atesta ca si-a rupt dintele intr-un obiect metalic.
“Am asteptat sa ma contacteze cei de la magazin, trei, patru zile, iar apoi m-am dus eu la ei. Acestia mi-au zis ca si ei ma cautau. Asta in dorinta de a ma cunoaste, sa vada ce fel de om sunt. Mi-au spus ca isi cer scuze si vor sa rezolve cazul amiabil, fara presa si judecata. Am fost de accord, am dus toate actele care mi le-au cerut pentru fima de asigurari”, ne-a mai explicat Marian.
De asemenea, tanarul nu a vrut initial nici o despagubire, decat a vrut ca magazinul sa-i plateasca implantul. El a vrut rezolvarea cazului pe cale amiabila, dar acest lucru nu s-a putut , sustine el. El s-a dus la un stomatolog pentru a-si face o estimare la lucrare, deoarece asa i-au cerut cei de la magazin pentru a da firmei de asigurare. Costul lucrarii este de 7.300 de lei, iar acum se judeca cu ei pentru a primi banii necesari. Dintele l-a pus din banii sai.
“Mi-au spus sa astept un raspuns de la ei in doua, trei zile. De atunci au trecut doua saptamani fara nici un semn. Timp in care eu i-am sunat si mi-ai spus ca nu au ce sa imi spuna. Intre timp mi-am angajat un avocat, care sa ma reprezinte, pentru ca vreau sa imi repar dintele. Lucrarea care am facut-o pana acum a costat 1.100 de lei, din banii mei. Celor de la hypermarket le-am dat devizul de la stomatolog care costa 7.300 de lei. Acum cinci zile ei mi-au spus sa fac ce vreau in legatura cu acest caz”, ne-a povestit tanarul.
El ne-a explicat ca a actionat in instant compania, iar prima infatisare este in circa doua saptamani. Tanarul vrea banii pentru lucrare, care acum o plateste din banii sai, plus daunele morale conform minutei facut de stomatolog de aproximativ 5.6000 de euro.
In replica cei de la hypermarket spun ca nu s-a intamplat nimic, iar ca datele sesizate de catre bucurestean sunt false. “In legatura cu acest incident de care am fost informati, hypermarketul a demarat de indata o cercetare interna tocmai pentru a lua toate masurile care se impun. In urma investigatiei efectuate si analizand documentele puse la dispozitie de client nu am identificat aspecte sau indicii care sa duca la o confirmare a faptelor sesizate . Ne exprimam regretul cu privire la astfel de situatii care consideram ca nu ne caracterizeaza si va asiguram ca hypermarketul respecta si va continua sa respecte toate normele de igiena, sanatate publica si siguranta alimentara aflate in vigoare. De asemenea, asiguram transparenta totala si punem la dispozitia institutiilor de control specializate ale statului toate documentele de provenienta a materiilor prime, ustensilele si aparatura de bucatarie, precum si toate spatiile de productie si comercializare a produselor alimentare”, ne-a transmis biroul de presa al hypermarketului. (Alex Saulea)